Ja absoluttTror også det er tradisjon ja, gode minner![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja absoluttTror også det er tradisjon ja, gode minner![]()
![]()
Betyr mye detJa det hjalp meg veldigfikk spist og stelt meg, noe jeg regnet med å droppe
6-ukers jalegen min var tilbake etter halvannet år, så det var ålreit
føler han tar litt mer tak kanskje enn vikaren gjorde. Men var flink han og altså.
Heheskal du ha da?
Ja absolutt![]()
Hehe hjelpes, godt det ikke kom i sofaenjeg skifter i senga om natta hvis hun bæsjer, litt risikosport
![]()
God natt sov godtMye som skjedde for oss i dag. Har skrevet et innlegg på skjult![]()
God natt jenter![]()
Skifter også om natta i senga, å hun ligger i vår sengblir superstress å måtte skifte på den om det skulle gå galt men men, gjør ikke mer enn jeg må på natta så er verdt risken
![]()
Hehe jaMå være raskhehe
sprøtt at det kommer ut i sånn en fart haha
![]()
Ja helt ok detBetyr mye detSå bra han var tilbake da
Ja skal jo ha den men nå blir det jo fort jul da
![]()
Hihi ja her var det en halv meter minst en gang hahaHehe javanligvis går det bare rett ned der bleia ligger, men denne kom i full fart over stellebordet og rett på meg
haha. Sikkert 20cm unna rumpa hennes altså
![]()
Ja helt ok deten ting jeg tok opp med vikaren som svarte vi måtte ta det videre om det ble et problem, henviste han her meg videre allerede i dag
og ville jeg kom rett tilbake til han etter det ble sjekka. Så det er bra
om det ble et problem - det var/er jo det
Hehe ja blir fort jul nåtenkt på prevensjon?
Hehe fart i de små rumpeneHihi ja her var det en halv meter minst en gang haha![]()
Hehe fart i de små rumpene![]()
Ett år?Godt når de tar tak og gjør noe med en gang jaFøler jo man blir tatt mer seriøst da
![]()
Men ja prevensjon, hm hm.. 3 er nok barn så mannen skal kutte strengen har han sagt men har ikke gjort noe med det og venninna mi sa det kunne være et års ventetid! Så må uansett ha noe i mellomtiden, men orker ikke noe med hormoner :/
HeheÅ jadaikke skjedd så mange ganger da, stort sett er bleia på heldigvis
![]()
Hun sa såEtt år?jøsses. Her ble det hormonspiral, enda jeg var litt usikker. Skal sette inn på fredag.
Har du hatt spiral før? Syns det virker litt skummeltEtt år?jøsses. Her ble det hormonspiral, enda jeg var litt usikker. Skal sette inn på fredag.