Skravletråd

Har sitti å bretta tøy i nesten hele kveld:o og fått sortert alt på vaskerommet, så NÅ er det orden:o men mye klær igjen, så er bare å fortsette:P det jeg har tatt nå var jo bare pga sykdom. Også har mannen rydda i flytteposer som har stått ett år, da ble det selvsagt enda mer vask:P

Ja skjønner det...men mente grunnen til at dere slutter med vaskehjelp?
Dyrt? =)
Send et hyggelig julekort da:) og ikke feil med 100kr altså, var ikke det jeg mente..men her ville vi gi gave. ekstra penger er slikt vi slenger inn om vi ber om noe ekstra for eks ...eller vi vet det er ekstra skitten...
men nå blir det litt anderldes da han skal slutte gjerne:)
Åh ja. Både og. Ja, dyrt når jeg går hjemme uansett og har tid til å vaske selv. Men også fordi vi er ikke sånn superfornøyd med han vaskeren. Han er grei nok, men har sagt ifra et par ganger at han overser flekker på gulv o.l, men har ikke blitt bedre..

Regner med å ha han her et par ganger over nyttår og så kanskje si opp avtalen.

God fredag :) har ikke følelsen av at det er helg. Har vært å handlet julagaver idag. Kom hjem å manglet flere poser :O heldigvis reiste han tilbake å fant de på gulvet I lekebutikkeen. :○ flaks :) hvordan er kvelden deres?
Så bra at de fremdeles var det da! Skal ikke være lett å ha små plutter ;)

Her er det heller at jeg rydder ting på feil sted som gjør at jeg ofte lurer på om jeg har fått med meg alt tilbake fra butikken...

Prøvde å vekke lillegutt for mat etter 4 timer men lite respons. Fikk ham til å ta flaske da, så nå sitter jeg her og pumper da...

Og uten å spamme for mye her på morgenkvisten, så var det noen som etterlyste status :

Vedlegg

• 1449894310399.jpg
    1449894310399.jpg
    56,4 KB · Visninger: 9
  • 1449894322356.jpg
    1449894322356.jpg
    55,4 KB · Visninger: 8
  • 1449894339035.jpg
    1449894339035.jpg
    54,1 KB · Visninger: 8
  • 1449894350296.jpg
    1449894350296.jpg
    52,6 KB · Visninger: 6
  • 1449894360256.jpg
    1449894360256.jpg
    55,2 KB · Visninger: 6
  • 1449894372815.jpg
    1449894372815.jpg
    54 KB · Visninger: 6
Mista noen poser også, ut fra vogna. Merka ikke før jeg kom hjem, halvannen time unna:(
Hun sovna under flaske og rap så jeg lot henne ligge for å få litt kos:P hun sover mye i babynestet sitt egentlig.

Det er utrolig kjedelig :/ kos må en ha :) babynestet sover hun I hele tiden her også..

Får du til å pumpe ? :) aldri fått til det jeg :/
Foretrekker han flasken ?
Han slipper å jobbe når det kommer fra flasken, så veldig praktisk når han ikke er helt våken.

Får til og får til.. Får ut ca 40ml samlet, etter 10min ca på hver pupp ..så det er virkelig bare for at det ikke skal stoppe opp :)

Hvordan r din erfaring med pumpen?

Han slipper å jobbe når det kommer fra flasken, så veldig praktisk når han ikke er helt våken.

Får til og får til.. Får ut ca 40ml samlet, etter 10min ca på hver pupp ..så det er virkelig bare for at det ikke skal stoppe opp :)

Hvordan r din erfaring med pumpen?
Ja det slipper han jo :) ser det på min noen ganger at det tar litt tid :)

Syntes 40 er litt jeg da :) fikk ut Max 20 jeg :p

Har sitti å bretta tøy i nesten hele kveld:eek: og fått sortert alt på vaskerommet, så NÅ er det orden:eek: men mye klær igjen, så er bare å fortsette:p det jeg har tatt nå var jo bare pga sykdom. Også har mannen rydda i flytteposer som har stått ett år, da ble det selvsagt enda mer vask:p
Så flink du var:D

Åh ja. Både og. Ja, dyrt når jeg går hjemme uansett og har tid til å vaske selv. Men også fordi vi er ikke sånn superfornøyd med han vaskeren. Han er grei nok, men har sagt ifra et par ganger at han overser flekker på gulv o.l, men har ikke blitt bedre..

Regner med å ha han her et par ganger over nyttår og så kanskje si opp avtalen.

Skjønner det.
Jeg ville ikke beholdt han om han ikke gjorde en god jobb.
Her gjør hun en strålende jobb, ingenting å utsette.
Veldig grei og søt jente

God morgen :) planer for dagen og helga?
heisann;)
Vi var på badeland kl.8.00 i morges og badet 1 t. jeg og sølvi tilskuere. gratis for 2 når man er coop medlem:smug:
Ellers er Oliver J akkurat blitt hentet av besteforeldrene. Skulle være med til byen på bondens marked bl.a. hihi
Så frisørtimen hans i dag tar heller mannen så fikk jeg ny til Oliver J på mandag...og jeg skal på tirs:D
Ellers er det trilletur her til løiten lys. innomstikk av en kompis av mannen senere...
i morgen er det tur i skogen(jeg som trodde vi var planløs på dagen:eek:) og fam. besøk på ettermiddag.

heisann;)
Vi var på badeland kl.8.00 i morges og badet 1 t. jeg og sølvi tilskuere. gratis for 2 når man er coop medlem:smug:
Ellers er Oliver J akkurat blitt hentet av besteforeldrene. Skulle være med til byen på bondens marked bl.a. hihi
Så frisørtimen hans i dag tar heller mannen så fikk jeg ny til Oliver J på mandag...og jeg skal på tirs:D
Ellers er det trilletur her til løiten lys. innomstikk av en kompis av mannen senere...
i morgen er det tur i skogen(jeg som trodde vi var planløs på dagen:eek:) og fam. besøk på ettermiddag.
Herlighet så effektive dere er på en lørdags morgen! :D så bra gutta fikk kost seg og badet ☺️

Skogstur er kos da :) hadde du bekkenløsning? Jeg kjenner fremdeles smerter når jeg går.. Og ligger på siden :/

Herlighet så effektive dere er på en lørdags morgen! :D så bra gutta fikk kost seg og badet ☺️

Skogstur er kos da :) hadde du bekkenløsning? Jeg kjenner fremdeles smerter når jeg går.. Og ligger på siden :/
Ja hadde planlagt det i dag om ungene hadde en god natt og var våkne...det hadde de så da var det bare å pakke badebagen:D
Oliver J elsker jo å bade:)
Skal begynne på babysvømming med Sølvi på nyåret:D
Jada, det er veldig koselig. smører vi med oss matpakker og har kakao:)

Nei, det har jeg ikke slitt med dette svangerskapet. Trodde lenge jeg hadde det...var den beskjeden jeg fikk etter fødsel med Oliver J. men visste seg å være skjevhet i ryggen og veldig stivhet i kroppen. Belastet kroppen feil, overtrening etc.
Så formen min nå er i grunn grei:)

Ellers må det pakkes inn julegaver!!

Der da:)? Hva bringer helgen:)?

Back
Topp