jaaaaaaaa heia Norge!!Titter litt på csimen snart kamp!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jaaaaaaaa heia Norge!!Titter litt på csimen snart kamp!!
Gutta hadde semulegrynsgrøt og jeg tomatsuppeHva ble middag i dag?
Taco i morgen her ogsåBestemt maten for helgen? Må skrive handleliste jegtaco i morgen i alle fall
![]()
Så bra dere har holdt dere friskeSånn, da er renseprogram satt på på både oppvaskmaskin og vaskemaskin, og jeg håper vi er ferdig med omgangssyke for en laaang stundhehe. Vi andre er enda ikke syke, så jeg tror jeg har vært heldig denne gangen
![]()
Hva jobber han medHerlighet for en barselsgave vi fikk fra sambos jobb!! Fjellreven barnesekk, lillelam heldress i ull, lillelam ull-lue, badehånkle og kosebamse![]()
oohhh nå ble jeg sulten igjen!!Hjemmelaget baconcheese burger![]()
Spill og fotball :/ men han har så vanvittig myeHva pris?![]()
Her med bonus går det bare i data![]()
Har han noen interesser som du vet?
Denne var i 62 som var den minsteka str kjøpte du på dressen?
kjøpe en til oliver j og en til sølvi kanskje![]()
P pillerhehe joda. ser denhva prevansjon skal du ha?
Gavekort på gamestop, platekompaniet,spaceworld?Spill og fotball :/ men han har så vanvittig myeca 500
Åh godt de dukket oppGod fredaghar ikke følelsen av at det er helg. Har vært å handlet julagaver idag. Kom hjem å manglet flere poser :O heldigvis reiste han tilbake å fant de på gulvet I lekebutikkeen. :○ flaks
hvordan er kvelden deres?
hm.ok vært gøy om de hadde i Oliver j sin størrelse og...kunne jeg kjøpt en til hverDenne var i 62 som var den minsteså ikke hvor langt opp de gikk
Ja det er helt fantastiskSå bra dere har holdt dere friske![]()
Det hadd vert herlighm.ok vært gøy om de hadde i Oliver j sin størrelse og...kunne jeg kjøpt en til hver![]()
hehe ja skjønner det...er jo så smittsomtJa det er helt fantastiskhadde regna med å ligge i bøtta jeg nå
![]()
Det er jo veldig greit daokei.![]()
her blir det spiral