Hehe uffHar to bæsjebleier jeg må ta![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe uffHar to bæsjebleier jeg må ta![]()
ja det vil jeg tro om det er ruskevær.Har vært å henta i Bhg, bruker en halvtime å gå hver vei. Litt godt å komme inn igjen![]()
hehe ja. her gikk det veldig fintSå deilig daher er det alltid litt spennende å se hvor lenge hun vil ligge i vogna
![]()
hehe ok. Kommer kanskjeNja altså bare glemmer altikke noe ille enda , men det komner nok
![]()
Ja han blir lei seg
Gledene med to bleiebarn heheHehe uff![]()
Hehe så kjekt! Vi hadde meksikansk i gårAmerikanskeller det vill si nå står eldste mann å lager den
![]()
Skikkelig julestemningja det vil jeg tro om det er ruskevær.
Her regner det i lange baner og fryktelig vind
Så brahehe ja. her gikk det veldig fint![]()
Jeg tok Håndsåpe på tannbørsten ihh :/hehe ok. Kommer kanskje![]()
Med Oliver J. sist skulle jeg dusje...hadde funnet frem alt av klær...når jeg skulle kle på meg skjønte jeg ikke hvor stringen var...tenkte nå bare at det var fallt ut av armene mine en plass.
Når vi skulle ha lunsj senere fant jeg en den i kjøleskapet![]()
Haha så stilighehe ok. Kommer kanskje![]()
Med Oliver J. sist skulle jeg dusje...hadde funnet frem alt av klær...når jeg skulle kle på meg skjønte jeg ikke hvor stringen var...tenkte nå bare at det var fallt ut av armene mine en plass.
Når vi skulle ha lunsj senere fant jeg en den i kjøleskapet![]()
Uff jaJa han blir lei segblir nok lettere når hun blir litt større, nå hyler hun jo så veldig hvis jeg legger henne ned så kan være litt vanskelig å ha de alene men prøver å gi han masse oppmerksomhet selv om det ikke er så lett å sitte på fanget og sånne ting akkurat når vi er alene..
Husker det selvGledene med to bleiebarn hehe![]()
Den er å godHehe så kjekt! Vi hadde meksikansk i går![]()
huff ja..ikke santSkikkelig julestemning![]()

ikke værst detSå braher begynte hun ikke å hyle før vi nesten var hjemme så sier meg fornøyd hehe
![]()
usj daJeg tok Håndsåpe på tannbørsten ihh :/
der liksom...bak smøret..en rød liten blondetanga haha. da er man i ørskaHaha så stilig![]()
haha ja kjekt når de bæsjer samtidigGledene med to bleiebarn hehe![]()