Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha jaHan har sikkert kost sg masse! (Og spist litt på byen?)
Jaja, sånn er det desverre. Er de som styrer showet. får ta det igjen da.Nei, tror ikke det var mageknip denne gangen - er fremdeles en del luft som skal ut, men stort sett var han bare våken og selskapssyk.
Så ikke fått gjort så mye som jeg ønsket...
Og ironien her? Vi skal gå om 10 min - NÅ har han sovnet >< haha
Ingen erfaring desverre...håper noen andre harForresten - i går kom det brusende/bobler med avføringen hans. Noen som har vært borti det før? Googlet litt, men finner ikke noe klart svar..
hehe uuppsi...jaja...mye fint da. vi skal til fotograf på tors:Nesten 2000,-kjøpte tre lerret da, så var de som dro prisen opp.
Også kosta jo de digitale filene 5000,- i tillegghehe uuppsi...jaja...mye fint da. vi skal til fotograf på tors:
hehe oh yes. det er dyrt det.Også kosta jo de digitale filene 5000,- i tilleggmen skulle jeg bestilt lerreter og forstørrelser hos fotografen hadde det sikkert kommet på 15000 med alt jeg skulle ha og skal ha.
Åå så gøymoro å ha.
Ja må nesten det for å ikke bli helt blakkhehe oh yes. det er dyrt det.
så lønner seg jø gjøre det sånn.
skjøner det..pengene flyr nåJa må nesten det for å ikke bli helt blakk![]()
Julepølse, poteter, brun saus og gr saker hvis jeg får hendene fri heheHva blir det til middag i dag?her blir det gryterett
trenger noe enkelt som storebroren kan hjelpe med vis mini ikke spiller helt på lag
![]()
Så flink du har værtFått ryddet i klesskapet til eldste manndet trengtes jammen
![]()
Å kjøpt 3 nye bukser til hantrenger nok mere gensre å t-skjortene å men det haster ikke så mye
![]()
![]()
Å jeg har fått byttet på alle sengeneå fått vasket sengetøyet
deilig å få gjort litt
![]()
![]()
Den med eple lukter godtNå blir det snart en liten tur på europris for å få tak i flere håndsåpe å ett håndkle til å ha på gjeste toalettetå Kansje en krok å henge det på å
![]()
Bare en liten lurt først![]()
Har vært å henta i Bhg, bruker en halvtime å gå hver vei. Litt godt å komme inn igjenher og..var tenkt på trilletur..men for vind til det
Så deilig daSnuppa sov gjennom hele handleturen nesten. skulle bare ha pupp engang på ikea og så sovnet hun igjen![]()
Jo tror jeg har sett det noen ganger, ikke tenkt noe over det egentligForresten - i går kom det brusende/bobler med avføringen hans. Noen som har vært borti det før? Googlet litt, men finner ikke noe klart svar..
Nja altså bare glemmer altgjort noe flaut enda?
Jeg fikk steke kjøttdeigFikk skrellet én potetfår se når det blir mat
![]()
Hehe nei den ser ikke god utDen med eple lukter godtbare ikke så lekker grønnfarge
![]()