Ja, huff, håper det ser verre ut enn det er, men må si jeg gruer meg til hun skal prøve nr 2Huff så slitsomt. Stakkar lille![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, huff, håper det ser verre ut enn det er, men må si jeg gruer meg til hun skal prøve nr 2Huff så slitsomt. Stakkar lille![]()
ja hjemme med oss over 1 mnd...veldig heldigDu er heldig som har mannen hjemme så lenge syns jegSkulle gjerne hatt min hjemme lenger
![]()
Hehe så greitmannen hadde tatt det her yayyy hihi
jepphehe søt raring
ja hihi var det assa...Hørtes veldig godt ut ja![]()
Er det mye igjen?
Har ikke bakt noe jegja hihi var det assa...
nå gjenstår bare 2 kransekaker så er alt i boks av bakst
ja var ikke feil det heheHehe så greit![]()
hehe her baker jeg 10 slag hehe. mye er til øvrig familie daHar ikke bakt noe jeg![]()
![]()
hva rase er han?jepp![]()
miniform er det ikke noe som heter det? Stakar jenta di, håper det blir bedre snartJa, huff, håper det ser verre ut enn det er, men må si jeg gruer meg til hun skal prøve nr 2kom ingenting i går så er sikkert beinhard, nesten så jeg sitter og tenker på klyster
bedlington terrierhva rase er han?
Tror kanskje det er første gang (ever) hvor julegavene er i hus så tidlig - helt fantastisk!så deilig å være ferdig. hva spiser dere på julaften?
ååhh neei...kjipt. her reagerer hun ikke på noe så langt. drikker julebrus,cola, spiser kål...dog små mengder etc
herlig altsåja hjemme med oss over 1 mnd...veldig heldig
Jo, gir det, fikk første dosen i går. Hvis det ikke virker (hva nå enn virker erminiform er det ikke noe som heter det? Stakar jenta di, håper det blir bedre snart![]()
Hmm skjønnerJo, gir det, fikk første dosen i går. Hvis det ikke virker (hva nå enn virker er) etter 2-3 dager skal lege kontaktes står det. Får for 2.dagen idag.
Vi pleier å bake pepperkaker og lage pepperkakehushehe her baker jeg 10 slag hehe. mye er til øvrig familie da