Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei,ka er det?heheSer manga - det har mannen null interesse av, så greit å se på når han sover/ikke er hjemmeser på Naruto, men det sier vel ikke deg stort?
Enn dere?
rema1000 er ok. pampers er drit...libero er bestLibero - akkurat åpnet en ny pakkesynes de sitter bedre enn pampers og rema 1000 sine
jaaa de er nam...men mine favoritter er vel sarah bernard.Risboller syns jeg er veldig godt![]()
hehe herligHunden har fått bursdagsballong, så happy dahaha han elsker ballonger
![]()
Lyst til å prøve å lage mammas sjokoladeboller eller hva de het det var sååå godt.....jo takk hehe. ble en del![]()
oohhh så godt...blir risgrøt herWoop woop mannen popper popcorn![]()
Hm hva er det igjen? Usikker på om jeg har smakt..jaaa de er nam...men mine favoritter er vel sarah bernard.
ååhh...ikke prøvd tror jeg...men ja høres godt ut...Lyst til å prøve å lage mammas sjokoladeboller eller hva de het det var sååå godt.....![]()
Mmm deiligoohhh så godt...blir risgrøt her
makronbunn med sjokoladekrem oppå og sjokoladetrekk over kremen.Hm hva er det igjen? Usikker på om jeg har smakt..
ååhh kjipern, jeg har 10 bokser i skapet hahaMmm deiligskulle kjøpe det i går men det var tomt
![]()
Vi har akkurat byttet over til Libero 2. Burde nok byttet noe før, men fikk ikke kjøpt før i går.Rema nr 3 satt innmari godt hertror nr 2 er for små men hun har blitt ganske stor nå da
![]()
Åååh! Hadde gjort seg det nåWoop woop mannen popper popcorn![]()
Hatt lyst på det en stund nå.. men utsolgt nesten over alt :/oohhh så godt...blir risgrøt her
ja vet. jeg ba mannen hamstre om det var på butikken mens vi var på kk. han fikk tak i 13 av de store til fjordland heheHatt lyst på det en stund nå.. men utsolgt nesten over alt :/
Sikkert ikke dumt å hamstre nei.. men samtidig, er fordi alle hamstrer at det er utsolgtja vet. jeg ba mannen hamstre om det var på butikken mens vi var på kk. han fikk tak i 13 av de store til fjordland hehe