Skravletråd

Mener å ha lest at det var det i den spedbarnsboken - så har tatt det helt med ro her :)

Men nå teller jeg bare de hvor Dt er mye bæsj i - tar ikke med de hvor det er fartstripe ;)
Det er bra :)
Hehe nei ikke jeg heller. Sannelig bra den ikke er så sur den bæsjen så de ikke blir så såre :)

Kjøpte rema nr 3 bleier i dag :) Foreløpig liker jeg de veldig godt, sitter bedre og mykere enn nr 2. Men tror dette er den litt eldre typen for det var en stor pakke mens den nyere typen lillegutt bruker er superkompakt med like mange bleier i mindre pakning...

Trøtt da eller ikke ennå?

Hun her var skikkelig sint :P eller mer lei seg, hun hulker når hun gråter :P tror hun var litt overtrøtt..
Min har ikke sovet godt siden 1:o bare korte dupper på Max 20 min ( en kjøretur) så han er trøtt men nekter å lukke øynene :o kommer vell til å sovne som en Stein i kveld :o

Min har ikke sovet godt siden 1:o bare korte dupper på Max 20 min ( en kjøretur) så han er trøtt men nekter å lukke øynene :o kommer vell til å sovne som en Stein i kveld :o
Håper han sover godt i natt da :D
Hun her har i grunn sovet veldig mye i dag, håper hun sover godt i natt likevel!

Det er greit at de tar begge deler ja :) ikke prøvd flaske her enda :) har aldri klart å pumpe noe serlig så har ikke giddet å kjøpe pumpe :)

Har ikke noe til overs jeg heller.. Har pumpe men ikke brukt den enda... Trodde jeg måtte bruke den i morges men så tømmer hun begge to likevel...

Mini ser ut til å ha tatt natta han gitt :o 2 timer før normalen. Så hu mor la seg rett å slett hu å :) spent på hvordan natten blir da :) men håper på en god natt for alle :)

Back
Topp