Ikke jeg heller men tror ikke det? Du har Kansje spist noe som har satt farge påSyns det er litt lysegrønt her nåmen vet ikke om det gjør noe da
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller men tror ikke det? Du har Kansje spist noe som har satt farge påSyns det er litt lysegrønt her nåmen vet ikke om det gjør noe da
![]()
Haha neiHehe de er hvertfall ikke forstoppa![]()
Ikke jeg heller men tror ikke det? Du har Kansje spist noe som har satt farge på![]()
Bytter vel 4/dag I snittMange bæsjebleier bytter dere på en dag......? Tatt nr 7 på snuppa nå, skal det ikke bli litt færre snartogså har det blitt litt grønnere nå, var gulere før...?
OjNr 9! Hjelpes!!
Hehe nei de fløy gittHadde ikke mer Risgrøt på rema![]()
Fant ikke på rema eller kiwi - grøt eller julebrus på flaske... ga oppHadde ikke mer Risgrøt på rema![]()
Vi kjøpte Julebrus! Kosta 7kr stk er det vanlig pris? Husker ikke hva de har pleid å kosteFant ikke på rema eller kiwi - grøt eller julebrus på flaske... ga opp
Nei men litt teitHehe nei de fløy gittikke rart det til den prisen
![]()
Mannen fikk æren av den sisteOjhehe
Bytter vel 4/dag I snitt
Tatt 4 så langt i dag; her også er det blitt litt grønt
HerligMannen fikk æren av den sistenå har hun slokna på en pupp og jeg skal se håndball
![]()
Mener å ha lest at det var det i den spedbarnsboken - så har tatt det helt med ro herHm ja det er kanskje helt vanlig?![]()