hehe nei...men kjedeligFikk pakke fra Zalando tidligere i uka. Lang gravidkjole jeg tenkte å bruke i bryllup. Den var fin, men litt som å ha på et telter vel strengt tatt ikke kjolen sin feil
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe nei...men kjedeligFikk pakke fra Zalando tidligere i uka. Lang gravidkjole jeg tenkte å bruke i bryllup. Den var fin, men litt som å ha på et telter vel strengt tatt ikke kjolen sin feil
![]()
Aner ikke :/ trodde det var kjeks :/Kanskje jeg kan spisedet og...eller er det kjeks??
Uff jaja den hadde kommet seg ut av buret . pappa var bare inne for å hente noe og fant den ikke når han kom ut. dakar anton:/
Hihi, skal bli godt å få kroppen tilbakefnis![]()
Ja de sa så på nyhetene :/Kan tenke meg det kommer litt forsikringssaker om dagen..
Det er gjerne det daAner ikke :/ trodde det var kjeks :/
Men det er jo en fin gave det dafant ut at hvis jeg skal lage buksa i annet garn må jeg bruke vanlig ullgarn.. hmmmmm... det er jo ikke så mykt som babyull! kanskje bare ta originalt da??! men da får han ikke så mye annet i gave altså.. hm.. blæ
ja . skallet var helt daUff ja![]()
så bra. hva blir det?Jeppå nå skal jeg endelig få mat
![]()
Har lyst til å bruke tettsittende kjole, stiletthæler og drikke boblerhehe nei...men kjedelig![]()
Ciabatta med karbonade å løkså bra. hva blir det?
det savner jeg selvHar lyst til å bruke tettsittende kjole, stiletthæler og drikke bobler![]()
jaja, får bli senere en gang
![]()
oohh nammeCiabatta med karbonade å løk![]()
hehe kjedelig