Skravletråd

Hehehe ^-^ Ser den.

Hadde en morsom episode med legen som skulle ta kontroll/ul etter henvisning fra fastlegen. Hun hadde bare skrevet "bekreftet graviditet, trenger kontroll"

Når han så meg så bare lo han - leste opp beskjeden hennes og sa "ja, stor som du er så er det vel ingen overraskelse at du er gravid, nei" :P
Hahaha, de tar jo litt sjanser med alle de hormonene vi har for tiden :D

hehe fort gjort å quote feil:P

Mer spennende hos deg da enn her...var kun reklame her:P
Fikk pakke fra Zalando tidligere i uka. Lang gravidkjole jeg tenkte å bruke i bryllup. Den var fin, men litt som å ha på et telt :P er vel strengt tatt ikke kjolen sin feil ;)

fant ut at hvis jeg skal lage buksa i annet garn må jeg bruke vanlig ullgarn.. hmmmmm... det er jo ikke så mykt som babyull! kanskje bare ta originalt da??! men da får han ikke så mye annet i gave altså.. hm.. blæ

Ja kjekt å se:)
Min mann hadde nok ikke satt sånn pris på det, men kan foreslå han lager en til meg:p haha

haha ja det hadde vært noe :D jeg hadde i alle fall blitt glad :D mannen ønsket seg øl-kalender da :P men det tror jeg nok ikke han får :P

fant ut at hvis jeg skal lage buksa i annet garn må jeg bruke vanlig ullgarn.. hmmmmm... det er jo ikke så mykt som babyull! kanskje bare ta originalt da??! men da får han ikke så mye annet i gave altså.. hm.. blæ
nei men er det ikke greit da? det er jo en kjempe fingave:)

Back
Topp