Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jo. Man kan desverre ha en fordel av å være gammel traver for mange kjenner en jo og vil kanskje stemme på den personen. Men er uansett Tamara og gjengen som velgerHåper detføler de fleste bare legger merke til de som er på generel
hehe jaaaaja til og med jeg![]()
Ups
StemmerJa jo. Man kan desverre ha en fordel av å være gammel traver for mange kjenner en jo og vil kanskje stemme på den personen. Men er uansett Tamara og gjengen som velger
Upsder ble den en mørke grå til mi
![]()
Bollemage på min oghehe til jenta di? lurer på til lillegutt men han har jo ikke begynt å strekke seg ennå så han har så bollete mage![]()
Bollemage på min oghaha
Nei hehe ser den.ja og jeg liker ikke at det er stramt rundt magen så da er det ikke alltid kinastørrelser er det beste![]()
Er de til oss voksne eller barn
Har litt lyst til å lage kjappstrikka drakt til ene nevøen til julmen syns den ble finest i original garn og det kosta så mye så hvis jeg skal ha tre nøster blir det 165 kr bare i garn
hvis jeg strikker 6-12 mnd..
Kunne du tenkt deg enEr de til oss voksne eller barn???
Er der de gjør, så egentlig litt irriterende når de flytter trådene.Håper detføler de fleste bare legger merke til de som er på generel