Bare jeg ikke får meg selvJa jo...men jeg forventer det ikke. sist var det 10 ganger om hver natt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare jeg ikke får meg selvJa jo...men jeg forventer det ikke. sist var det 10 ganger om hver natt
kolikk må være tøft ja.Bare jeg ikke får meg selvskal jeg være fornøyd . Jeg var kolikk unge
![]()
ÅååhVis vedlegget 136463
Et bilde av campingplassen her. Lekeplass og minigolf er under vannog hytter da.
Åh det var godt å høreTror det skal roe seg nåpøsregner nå, men det skulle vel gi seg, og vannet skulle antakeligvis ikke stige mer
![]()
Han eldste var sove babyHvordan har de andre vært?
Hvor la du bilde???SånnFokusere på han søte peppekakegutten og ikke en trøtt mamma
![]()
Mamma sier så jakolikk må være tøft ja.
Oj :/ ikke gøy med kø :/ når fikk du komme inn?Ringte plutselig fra fysioterapeuten jeg tok kontakt med før sommeren. Nå hadde de timetakka ja da, men lovlig sent.
AhaHan eldste var sove babyminsta var ikke
eller hun sov.. Så lenge jeg holdt henne
ekstremt mammadalt
![]()
God morgenvi prøver oss på IKEA likevel
det regner fortsatt, men tror det har roet seg litt, så vi prøver
![]()
hehe of daMamma sier så jajeg var et sant mareritt
![]()
23 sepOj :/ ikke gøy med kø :/ når fikk du komme inn?
Bildetråden på skjultHvor la du bilde???![]()
Haha det gjorde mi å .. Å tuller med sambo å sier at viss sønnen blir lik faren så blir det en puppeguttAhahihi.
Her hang han i puppen hele nattan![]()
hehe okTakkden eneste jeg ikke var innom
![]()
Ok23 septe onsdagen
![]()
hahaha off.Haha det gjorde mi å .. Å tuller med sambo å sier at viss sønnen blir lik faren så blir det en puppegutt![]()
Jeg lurer på det jaMen har ikke oppskiften på det der. se om jeg kan finne. Bare bilde jeg fant på google når jeg søkte
Men det var sykt nydelig da.