hehe litt tidligHehevekka jo sambo å
hehe så vi skal vist begynne med nattevåk nå vi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe litt tidligHehevekka jo sambo å
hehe så vi skal vist begynne med nattevåk nå vi
![]()
Ja legg utJa hehe. Kanskje legge ut i bildetråden...men man blir skremt av meg på bildenehaha
Ja syntes å dethehe litt tidlig![]()
haha ja skal finne fremJa legg utblir neppe skremt
skal mye til
![]()
jeg vil ha en sovebaby denne gangenJa syntes å det![]()
Så bra at det ikke har steget noe under minste. Håper det fortsetter slikTakkjeg tror det har gått bra, for vannet har visst ikke steget i natt
fikk bilde av svigermor og de har litt å gå på inn i hytta iallfall. Men hele uteplassen er under vann da
![]()
Haha jeg åjeg vil ha en sovebaby denne gangen![]()
Jahaha ja skal finne frem![]()
Er det som er abret, dette at vi nå har kvoter på tingHøres ikke dumt ut det![]()
Her har jeg allerede drukket dagens kvote med kaffe desverre![]()
Tror det skal roe seg nåSå bra at det ikke har steget noe under minste. Håper det fortsetter slik
Det vil vi vell alle hajeg vil ha en sovebaby denne gangen![]()
Hvordan har de andre vært?Haha jeg å![]()
Godt det daTror det skal roe seg nåpøsregner nå, men det skulle vel gi seg, og vannet skulle antakeligvis ikke stige mer
![]()
Ja jo...men jeg forventer det ikke. sist var det 10 ganger om hver nattDet vil vi vell alle ha![]()
haha ja helt enigEr det som er abret, dette at vi nå har kvoter på ting![]()
oFFAmeienVis vedlegget 136463
Et bilde av campingplassen her. Lekeplass og minigolf er under vannog hytter da.
Sånn
stått i kø lenge du da ja...men godt du slipper til nå iallefallRingte plutselig fra fysioterapeuten jeg tok kontakt med før sommeren. Nå hadde de timetakka ja da, men lovlig sent.