Hvilken du har?her er det også chips![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken du har?her er det også chips![]()
Jobber med sakenyes det må duOgså svare litt underveis i trådene
![]()
Få i gang de som gjerne ikke er så aktive![]()
Hvilken har du?Her og![]()
Må på apoteket igjen.. Siden de medisinene ikke hadde kommet likevel. Å så innom bilverkstedet å muligens signere papirene![]()
hehe bra braJobber med sakenhehe
Hehe egentlig så har jo jeg åJeg trenger jo ikke flere stellevesker![]()
Huff såpass så tragiskHan har prostata kreft med spredning til mye av kroppen, så han skal inn på skanning og få sprøyte, sprøyte får han 1 gang I mnd. Men siden han har to timer så og si rett etter hverandre var det lettere for meg å kjøre mamma enn han![]()
Håper alt går fint med han i morgen åHan har prostata kreft med spredning til mye av kroppen, så han skal inn på skanning og få sprøyte, sprøyte får han 1 gang I mnd. Men siden han har to timer så og si rett etter hverandre var det lettere for meg å kjøre mamma enn han![]()
hehe ja...Hehe egentlig så har jo jeg åmen den er jo gammel
hehe
Så frå vi sehehe bra brahehe
Den er litt søt dahehe ja...![]()
men liker du den som kan vinnes denne mnd?
hehe ja syns jeg ogDen er litt søt damen den du vant er finere
![]()
Ja det er så men på slutten av mnd hiver jo alle seg påja det får vi![]()
Er jo lenge igjen av mnd enda![]()
Hehe du var heldig derhehe ja syns jeg og![]()
Det er helt santeller de er ulike ...den jeg vant er litt tøffere syns jeg...denne er mer skjønn...![]()
Ja jo kanskje, men ikke nødvendigvisJa det er så men på slutten av mnd hiver jo alle seg på![]()
nei for all del den er flottHehe du var heldig dermen sier ikke neitakk til denne heller
![]()