Ojda![]()
jaja, sambo kjører vel hvis det blir for ille
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ojda![]()
Det er Max slitsomtkommer her utpå kvelden. Skjønner ikke helt hvorforhva er greia liksom
superirriterende når man skal sove og ja! gad!
Oj :/ men da var det jo godt at du hentet det i butikk![]()
Hehehe jeg er ikke bedrejaja, sambo kjører vel hvis det blir for illejeg la igjen paraplyen på sfo og haha! være litt flinkere til å sjekke værmeldingen kanskje
![]()
Er så drit når de er detJa det var jo detdet var skikkelig mykt og godt, men sannelig veldig små i størrelsene!
Det er Max slitsomtsjønner det ikke jeg heller
![]()
Er så drit når de er detburde hvert opplyst om
![]()
Jeg syntes det hjelper å ha dem stikkende ut av dynamhm! er det noe som hjelper for deg? jeg syns det hjelper litt å smøre med fuktighetskrem på leggene og ned under hælen og ha sokker som er lange nok så jeg ikke fryser på ankel/legg.. men irriterende likevel..
What?? Da hadde jeg sagt i fra i butikken altsåja herlighet jeg bestilte str 10 år!!![]()
Åh slutten av isbitposen består alltid av masse små isbiterhehe godt å høre![]()
What?? Da hadde jeg sagt i fra i butikken altsådet var da sinnsykt
![]()
Åh slutten av isbitposen består alltid av masse små isbiter![]()
Åååh jeg koser meg maks nåknaske knaske
![]()
Nei det var drøytJa burde da holde, herlighet! Greit han er lang altså, men hallo..![]()
Funnet meg ny serie på viaplay å jammenhaven heter den
![]()
Hehehehehehehe nammvurderer å gå å hente meg kake for 3. gang.. hjelp...
![]()
Det er en FBI agent som jakter på mystiske fenomener i en små byhva handler den om?
Tror jammen barna var trøtte i dagikke vert en lyd i dem etter legge tid jammen
![]()
![]()