Hehe jaå heldigvis ikke usunt
![]()
ja kake er litt verre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe jaå heldigvis ikke usunt
![]()
Her ble det rett i koppen pasta di Parmafast kvelds når sambo jobber
hehe
Kjenner jeg har drekki svart kaffe I dagå spist for lite
![]()
Ja absolutt. I tillegg så lovet de i opposisjon å bevare lokale sykehus, men pipa fikk en annen låt når de kom til makten. Dette er vel igjen mer stortingsvalg, men likevel. De får aldri min stemme iallfall.Skjønner godt at du vil ha skifte da jeg. Nei de er nok mer by vennlig![]()
Haha kjentHahaha å så skylder de på oss vis noe er borte![]()
Ja absoluttSamme som herå det er helt ok
bedre med små perioder enn hele ettermiddagen/ kvelden
de dagene er skikkelig kjipe
![]()
Hehe ja spørs om den tok seg en ferieAha da såtrodde den tok en ferie eller noe
hehe
Hvilket sete er det?![]()
Neija kake er litt verremen det er da ikke sååå ofte jeg lager det
![]()
Ja det er såDet er godt det da![]()
Uff da. Få i deg noe godt nåKjenner jeg har drekki svart kaffe I dagå spist for lite
![]()
Jaaa å de kommer alltid når jeg skal legge megEr så irriterende med urolige bein om kvelden![]()
Det er herlig detJa absoluttvar enkel å hente i bhg og bare blid når jeg laget mat
da skal ikke jeg klage! Fikk i tillegg dusje også, og ha satt i balje ved siden av. Så jeg skal ikke klage
![]()
OjdaWops.. noe sier meg jeg skulle tatt med regntøy hjem fra sfo/bhg i dag, ser ut som de kan bli en smule blaute på veien i morgen
Vis vedlegget 135962
Britax har bra seter de daHehe ja spørs om den tok seg en ferie
Britax maxway tror jeg det ble. Han har cybex sirona fra før men vokser snart ut av det, også må vi ha uten isofix så pappaen kan ha det i sin bil og![]()
Jaaa å de kommer alltid når jeg skal legge meglei.no
Oj :/ men da var det jo godt at du hentet det i butikktror jeg må bytte det superundertøyet jeg, det var søren meg litt lite til han![]()