Skifte hvor, hvilken kommune hvis jeg kan spørre?Jepphehe. Sto mellom to og bestemte meg ikke før jeg måtte velge
håper på et skifte her
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skifte hvor, hvilken kommune hvis jeg kan spørre?Jepphehe. Sto mellom to og bestemte meg ikke før jeg måtte velge
håper på et skifte her
![]()
Stokke tripp trapp med bøyle og slikt, nytt bilsete til guttungen og bilstolpose mener jeg det varNoe gøy?
Godt å få det overstått ^-^Vel jada. Men første reaksjonen ..."du er hva"?
Hun virket stresset når jeg ringte også. så vet ikke helt hva jeg skal tro.
Men deilig være ferdig med det og vite jeg har noen rolige dager![]()
Stokke tripp trapp med bøyle og slikt, nytt bilsete til guttungen og bilstolpose mener jeg det var![]()
I tinn kommune. Er høyre her. Ikke veldig distriktsvennlig parti for å si det sånn. Selvom det har nok mer å si i stortingsvalg.Skifte hvor, hvilken kommune hvis jeg kan spørre?
Ja mye dyre tingoi det var jo masse gøy da, spennende![]()
Ja den gjorde detja vil tro den pakken kostet litt![]()
![]()
Vi måtte ha 110Det var jo kjempesnillt!! Samme jeg kjøpte til storebror ja! Str måtte hun ha?
Skjønner godt at du vil ha skifte da jeg. Nei de er nok mer by vennligI tinn kommune. Er høyre her. Ikke veldig distriktsvennlig parti for å si det sånn. Selvom det har nok mer å si i stortingsvalg.
Ser de anbefales fra 6-10 år åKult takk, skal sjekke det ut![]()
Hahaha å så skylder de på oss vis noe er borteHehe ja, blir feil om noen klusser med systemetdet gjør mannen her og
hehe
Har et håp om å få se blinging up baby, gubben er på netteter det noe gøy på tv i dag?
Samme som herJa håper detvi har vært ganske gode venner i dag
bare en liten stund der alt var galt
![]()
Aha da såHehe kanskje de måtte lage det førstneida. Sto at det var litt leveringstid på det setet, så får være fornøyd med at det er på vei
![]()