Skravletråd

Fint å se at folk engasjerer seg I politikk ^-^ må innrømme at etter 8 år i Frankrike så har jeg mistet litt troen på at det gjør noe forskjell hva man stemmer på - men skal da stemme uansett

Må stemme uansett ja...for ellers kan man ikke klage...;)
Hemmelig hva du stemmer elr;)?

Usj - akkurat det føler jeg litt på også... men fikk streng beskjed derfra at sånn skulle man ikke tenke, helse først
ja og det er jeg også fullstendig klar over...men det er nå sånn jeg tenker uansett...blæææ:P

Må stemme uansett ja...for ellers kan man ikke klage...;)
Hemmelig hva du stemmer elr;)?
Nei, hemmelig er ikke ordet.. har bare ikke helt bestemt meg - sånn er det alltid. Men mulig at det blir mpg litt for samme strategi som deg - eller noe annet, bare fordi. Men av og til lar jeg meg avspore fordi ene listen hadde et veldig morsomt navn (håpløs, jeg? ^-^)

Jeg liker de jeg:) stemte dem ved stortingsvalget. Nå ble det høyre pga at de vil ha kontunerlig bhg opptak.
Skjønner.
det er ikke en sak jeg vektlegger når jeg stemmer, men skjønner det har mye og si for mange og derfor vektlegger det:)

Nei, hemmelig er ikke ordet.. har bare ikke helt bestemt meg - sånn er det alltid. Men mulig at det blir mpg litt for samme strategi som deg - eller noe annet, bare fordi. Men av og til lar jeg meg avspore fordi ene listen hadde et veldig morsomt navn (håpløs, jeg? ^-^)

Ja go mpg!!;)
morsomt navn;)?

Back
Topp