HahahaSorry at jeg hopper inner morro å se hva dere skal stemme
![]()
For kunne aldri I verden ha gjetta at dere skulle stemme akkurat det, å det er det som er så morsomt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HahahaSorry at jeg hopper inner morro å se hva dere skal stemme
![]()
For kunne aldri I verden ha gjetta at dere skulle stemme akkurat det, å det er det som er så morsomt![]()
God morgen alle sammen
Fått levert de små , eller sendt de av gårde faktiskhun går sammen med en venninne å moren å han sykklet
Dått ryddet kjøkkenet å tømt oppvaskmaskinen,
Fått satt på tørketrommelen igjen da sengtøyet bare var en stor ball å dermed ikke tørt :/
Fått på en ny vaske maskin og lagt på plass klær.
Støvsuget trapp kjøkken og gang.
Nå er det frokost å avslapping frem til 9. Da blir det opp å få tak i litt på apoteket og handle litt
Håper alle får en Fin dag![]()
Det ble 1 I allefallJa! hehe
ja har det og denne uken er den værste....for vi får kontroll på alt som har med legemiddelhåndtering på fredag..og jeg er den som vet alt der og har full oversikt. off...får så dårlig samvittighetIkke tenkt på detde er nok helt enige med jordmor å jobben får bare finne seg i det. De har jo ikke skkurat hjulpet på da :/ har presset en del
Helt enig med deg - her satte hun på timer og sa at det måtte ikke ta mer enn 5 min. Hun rakk ikke lette på stumpen før jeg var ferdig - hun bare loNei da kan den ratt nytes da
Helsesøsteren som jeg var hos sist å tok den fikk litt sjokk over at jeg ble så fort ferdig med den, for ho hadde trodd jeg kom til å bruke evigheter, for det var vist noen som gjorde det, tok mini slurker og så måtte de vente I en evighet før de kunne ta en til. Når det kommer til slike ting tenker jeg jo fortere ned jo bedre![]()
Tiden gikk I passe fart OG de slapp meg inn tidligerewin!
Haha ja hun kan de få av meg åNja, okei da...men det er også frpSiv Jensen kan man få gratis av meg
![]()
Men neida høres ut som det er et gjennomtenkt valg![]()
Jo...det er delvis taktisk.
Stemmer de ikke ved stortingsvalg, men nå ved kommunevalg.
De vil ha flere gratisparkeringsplasser for el biler. Gratis i det største parkeringshuset i sentrum. Utvide fordelene lenger enn det som har blitt lovt 2017. Så derfor vil jeg ha noen representanter i bystyret![]()
Ellers har jeg kjennskap til den andre politikken dems da min søster er aktiv i det pariet.
De ønsker ta i mot flere flyktninger som er veldig viktig for meg!
Nei, jeg hadde vel ikke akkurat tenkt frp og mpg
Hadde ikke trodd du kom te å stemme høyre heller for tror du faktisk vil ha forandring I bergen![]()
Vet ikke. Hadde vel ikke trodd noeHahahahva hadde du trodd jeg skulle stemme?
![]()
![]()
Haha ja hun kan de få av meg åhehe
Da sjønner jeg du stemmer de
Håper det får din vei![]()
Ja det var litt deilig detGod morgen!
Så kjekt da, å bare sende de av gårde hehe
Effektiv morgen på deg i dag da, ikke dårlig!![]()
Fin dag til deg og![]()
Haha du er morsomVet ikke. Hadde vel ikke trodd noetror alle er pyntelige små KrF' ere jeg
![]()
At jeg ikke har hode med meg? haha..er du frekkNei enig I den![]()
Men det skal du ikke haja har det og denne uken er den værste....for vi får kontroll på alt som har med legemiddelhåndtering på fredag..og jeg er den som vet alt der og har full oversikt. off...får så dårlig samvittighet
HeheVet ikke. Hadde vel ikke trodd noetror alle er pyntelige små KrF' ere jeg
![]()
men jeg får detMen det skal du ikke ha![]()
Hu satte seg ned og skulle te å begynne å jobbe på datan. Var vist vant til at slikt kunne ta tid.Helt enig med deg - her satte hun på timer og sa at det måtte ikke ta mer enn 5 min. Hun rakk ikke lette på stumpen før jeg var ferdig - hun bare lo
Sa jeg gjerne kunne sove i stolenmen tar seg ikke helt ut å sitte her og snorke
![]()
7000hva tror dere fornuftige synnøve har klart å svi av på shopping???![]()