skal i morra da?
ikke så mye planer, du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skal i morra da?
Det skal ikke vi ha før i november igjenher er barnehage stengt. planleggningsdag
Skal til ei venninne å hente noen klærskal i morra da?
Høh så rart :/fordi skolens lokaler skal brukes som valglokaler. men syns det høres så rart ut![]()
Høh så rart :/
Hun som måtte reise hørtes jo nesten mer russisk ut enn noe annetHvor vanskelig er det å si mattilsynet kommer? Vanskelig for noen![]()
Ja det synes jeg, for her gjør de det. Vi stemte I dag, I gymsalen. Men tror ikke de stenger skolen I morra.fordi skolens lokaler skal brukes som valglokaler. men syns det høres så rart ut![]()
Ja var ho jeg tenkte påHun som måtte reise hørtes jo nesten mer russisk ut enn noe annet![]()
Ja det synes jeg, for her gjør de det. Vi stemte I dag, I gymsalen. Men tror ikke de stenger skolen I morra.
hehe kanskje det jaahh nå har hun roet seg littble vel trøtt
![]()
til legen. får besøk. stemmeikke så mye planer, du da?
oki så i morra er han med meg til farmoren kommerDet skal ikke vi ha før i november igjen![]()
Skal til ei venninne å hente noen klærer ok for gubben så lenge jeg får dem
Du da, andre planer enn lege?
se der ja takkSånn, da er det update time ^-^
God nattOg med dette så tror jeg jeg tar kvelden... tror jeg kommer til å ende opp med å spise noe hvis ikke... sulten ><