Neidaskal få noen morsomme bilder i morra tror jeg. hun ene som kommer er modell og veldig flott. så kommer jeg ved siden av den store hvalrossenhahah
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neidaskal få noen morsomme bilder i morra tror jeg. hun ene som kommer er modell og veldig flott. så kommer jeg ved siden av den store hvalrossenhahah
JaIkke sant
Det blir nok bra![]()
Den er desverre dethehe uff da! hørtes godt ut![]()
ååhh så god du erNeidamye finere du
![]()
En du kan få den nå vis du vill?Ja for den så god ut. Og enkel for ei som er helt amøbe på pynting![]()
Nei da, er ikke noe hast. Orker ikke bake nåEn du kan få den nå vis du vill?![]()
Viste ikke om du ville skrive den ned i tilfelle jeg glemmer den it igjen heheNei da, er ikke noe hast. Orker ikke bake nåmen takk for tanken
![]()
![]()
ja hehe var en bestilling sist uke.Den var kjempe finå litt skummel
![]()
Men den var fin daTakk for detHehe...
her er en annen en som ble lagd sist uke..ikke fullt så kul men...hehVis vedlegget 135811
Hahaha like skummelt hver gang det nåI morra tørr jeg ikke gå på vekten hos legen![]()
yes var en av bestillingene sist ukelaget den du?![]()
ja sist trodde jeg det var 7kg opp. og da var det 10kg...og nå har jeg spist sykt mye på ferieHahaha like skummelt hver gang det nå![]()