Liker ikke å gå der når jeg liksom må ha mer sykemld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke å gå der når jeg liksom må ha mer sykemld.
Scampi er ikke rekeikke jeg heller. eneste jeg liker er hvitløks og chillimarinerte scampi
Det skjønner jeg jo, men du må jo tenke på deg selv nå å ikke jobb. Vi ruger vet du, så nå må vi sette oss selv førstLiker ikke å gå der når jeg liksom må ha mer sykemld.
Scampi er ikke rekemen har hittil ikke møtt noen som forstår foskjellen, før nå
![]()
Det skjønner jeg jo, men du må jo tenke på deg selv nå å ikke jobb. Vi ruger vet du, så nå må vi sette oss selv først![]()
Ja men søren det var dyrtKulter det en nettbutikk?
JaFrost sant?
Enig, kan spise hummer og blåskjell, kamskjellNei det er ikke det samme. men er det eneste av den typen mat jeg liker. liker ikke kreps, krabbe heller.
Uff da det går nok så bra såI morgen er det lege. gruer meg merker jeg
Hvor han dler du inn utstyr?
jada. men liker det ikkeUff da det går nok så bra så![]()
Men det rekner hun vell medOi. min svigerinne kommer visst innom. som om det ikke var nok kaos her fra før med kofferter og handleposer. haha.
Kommer med arveklær
Enig, kan spise hummer og blåskjell, kamskjell![]()
Går på toys e us ser jegHvor han dler du inn utstyr?
jada bryr meg ikke om at det er rotete...men blir enda mer å rydde i morraMen det rekner hun vell meder da alltid sånn etter at man har vert på tur da
![]()
Nei det sjønner jeg godtjada. men liker det ikke![]()
Okei hihiGår på toys e us ser jeghehe
vil jo egentlig ikke ha mer sykemldNei det sjønner jeg godt![]()
Hehehejada bryr meg ikke om at det er rotete...men blir enda mer å rydde i morra![]()