hehehe jaHahaha stilig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehehe jaHahaha stilig![]()
kan du si. hehe.Jalurer på hvor lang tid det tar oss å nå 100 000
![]()
Ja jeg burde vel kjøpe bleier, og såpe,salve, flasker, bind og sliktHer er det litt blandet. Har vel en del klart, men fremdeles en del som bør kjøpes inn (småtterier)
Han var nok sulten da stakkartrodde ikke han likte rekesalat, men det slukte han haha
var det som var på sandwichen nemlig
Noe spesielt du er ute etter?Nei får sette meg ned å bestille litt inn til bursdagen hennes slik at det er klart![]()
Vet jo aldri hvor lang tid det tar for nettbutikker å sende å vill helst ha alt klart i god tid![]()
Kanskje vi skal greie 50 000 førstJalurer på hvor lang tid det tar oss å nå 100 000
![]()
JodaKanskje vi skal greie 50 000 først![]()
Frost tingNoe spesielt du er ute etter?
Ja det har detJodahehe men det har fått fort til nå
![]()
KultFrost tingtallerkene, kopper, ol
men de har det meste på pynt til fest
![]()
Var nok det også ja, men skulle ikke ha vært enormt sulten egentlig for var ikke lenge siden han hadde spist pølse. men godt han likte detHan var nok sulten da stakkar![]()
Frost santIkke santgodt å slippe å stresse
![]()
Ja er jo greit å smake på ting, er vel utrolig hva de egentlig likerVar nok det også ja, men skulle ikke ha vært enormt sulten egentlig for var ikke lenge siden han hadde spist pølse. men godt han likte detFår kjøpe inn her hjemme og la han smake her og
![]()
jeg kan ikke fordra det nemligJa er jo greit å smake på ting, er vel utrolig hva de egentlig liker![]()
Jeg liker ikke reker uansett jegjeg kan ikke fordra det nemlighehe.
Å?I morgen er det lege. gruer meg merker jeg
ikke jeg heller. eneste jeg liker er hvitløks og chillimarinerte scampiJeg liker ikke reker uansett jeg![]()