Hørtes mye lurere ut detMm og er jo fortsatt forkjøla så da starta jeg heller på maten![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes mye lurere ut detMm og er jo fortsatt forkjøla så da starta jeg heller på maten![]()
Har time kl 8 og fikk streeeeng beskjed om å ikke spise/drikke etter kl20 - går sikkert greit, bare typisk at siden jeg ikke kan så er jeg fysenJeg tror jeg åt hele dagen og kvelden før jegmen spiser ikke så mye etter middag I 19/20 tida da
jeg hadde time kl 9.
Det var lenge å vente men nå er jeg så mett jeg holder på å sovneDet var lenge jabare halvtime her men syns det var lenge nok!
Hvertfall når det går opp for meg hvor langt jeg er på veiDet er du ikke alene om![]()
Ja da er det virkelig greit jaGreit det når man har dårlig råd og vil helst ha spist opp frysa før jeg fyller ho oppigjenn![]()
Haha ja det skulle såMettpå fårikål. Skulle egentlig ha heti, lamikål
![]()
Så herligPå vei hjem ^-^ hatt det veldig fint og spist meg mett på pastagrateng.
Litt mindre begeistret for spisestans fra kl 20 (glukosebelastning i morgen...)
Ååh så deiligfikk nettopp rede på bidragsgleda. Vis ikke han betaler tilbake før de fyller 18. Så ser det ut til at NAV utbetaler alt til barna
å han sitter igjen med gjelda
![]()
Altså vis det hadde vert i dag så hadde de jammen hatt 40 000 hver i egenkapital![]()
Er ikke de flinkeste til det vi heller, så må liksom dykke nedi der for å se hva jeg har før en går å handlerJa da er det virkelig greit ja![]()
enig der
burde ha spist mer av frysen vi å :/ får dårlig til det
![]()
Ja er veldig godt.Haha ja det skulle såmen fy søren så godt det er
![]()
Da var neste ukes meny satt opp og begynnt på uka etter på. Jeg satte opp ei uke og gubben satte opp ei ukeså da tok jeg litt fra begge
![]()
Ja det er såDet er jo kjempebra!! Da får de det de har krav på![]()
Ja var vel som små eplekaker i Muffinsform. Synes de var fantastisk gode, mens resten mente de var for søte![]()
HeheEr ikke de flinkeste til det vi heller, så må liksom dykke nedi der for å se hva jeg har før en går å handler![]()
Mettpå fårikål. Skulle egentlig ha heti, lamikål
![]()
HeheVelkommen etterhehe!
LamJa er veldig godt.
Bruker du lam eller sau?
På vei hjem ^-^ hatt det veldig fint og spist meg mett på pastagrateng.
Litt mindre begeistret for spisestans fra kl 20 (glukosebelastning i morgen...)