Jer er den i ovnen men hjelper ikle det når den skal stekes i 1 timeBegynne på maten da kanskje!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jer er den i ovnen men hjelper ikle det når den skal stekes i 1 timeBegynne på maten da kanskje!
Håper det går fortDa har jeg fått lagt ut litt til salgs på fb, av baby klær jeg ikke liktefår håpe jeg blir kvitt det kjapt.
Hehe ja takkSnart inn med tomatene, skulle visst hatt større ovn![]()
WohoÅ der hadde vi 30000![]()
)
Håper jeg å føler ut som om at spisestua er full av klærHåper det går fort![]()
Er nettopp det, kan på en måte aldri få stort nok kjøkkenHehe ja takkå ikke minst større kjøkken
tror aldri jeg kan få stort nok
![]()
![]()
HeheheHåper jeg å føler ut som om at spisestua er full av klær![]()
Ja de barna kan få sagt det deKommenter fra minsta Idag på markede:
To jenter var nede å skyller av grytene i sjøen:
- koffer gjør dokke det?
- jo me må jo vaske de opp etter bruk.
Jenta rynker på nesa å svarer:
- der e me heldige, for me gjør bare det der inne me..
Å så tasser hun fornøyd viderehahaha
Nei jeg tror ikke detEr nettopp det, kan på en måte aldri få stort nok kjøkken![]()
Hehe ja virkeligJa de barna kan få sagt det de)
He heHehe ja virkelig![]()
Kom å en viking gående med oss å du skulle sett hvordan hun sperre opp øynene da:
Hææ? Kjører du bil![]()
Hahahaha
Deilig med en god nyhet.Ååh så deiligfikk nettopp rede på bidragsgleda. Vis ikke han betaler tilbake før de fyller 18. Så ser det ut til at NAV utbetaler alt til barna
å han sitter igjen med gjelda
![]()
Altså vis det hadde vert i dag så hadde de jammen hatt 40 000 hver i egenkapital![]()
Nei, det skjønner jeg.Jaden var ikke feil
![]()
GratulererOjer jo 33 uker i dag
![]()
![]()
Ikke santNei, det skjønner jeg.Veldig greit å vite at de får bra startkapital hvis han er så dum som han virker.