Super under tøy er kjempe brafår bruker å bare det å han er tømmer å jobber mye ute
![]()
Det høres bra ut! Verd et forsøk til den prisen i alle fall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Super under tøy er kjempe brafår bruker å bare det å han er tømmer å jobber mye ute
![]()
Sånn der var sengene til ungene hvertfall byttet på :/
Ting tar tid her i dag![]()
Jøss det var jammen stille her i gårvi rakk jo ikke 30 000
men det må vi nå i dag altså
![]()
Å fått hjem en kompis til eldste så håper jeg slipper mere surmuling i dag nå![]()
Å spiste ett kake stykke mens jeg ventet på dehaha
Ja til den prisen er det verdt ett forsøkDet høres bra ut! Verd et forsøk til den prisen i alle falleldste her er veldig varm av seg!
Hehe takk for detSyns du er flink jeg![]()
Merker det er dager jeg er mindre skravlete her inne, særlig i helgerer skikkelig drittvær her i helga, så er mest innekos her
I dag har vi hatt besøk av svigers og en nevø og snart kommer svigerinna og niesa mifint med besøk i gråværet.
Det er helt santJaja er jo helg! Må bruke litt tid på familien og hehe![]()
Skal spørreDet høres jo bra ut! Det varmer?
Har aldri klart sånne kalde ting i munnmen da jeg var innlagt på føden sist og så barsel, så var jeg til den isbitmaskina mange ganger om dagen
haha. Den lagde jo så små isbiter, så jeg satt å knaska hele dagen
![]()
Nå er det bare 90 igjen![]()
Å en maskin med sengtøy er satt på mens en maskin med klær er hengt opp![]()
Får skravle te kveldenvet gubben skal se på en jobb senere i dag, så da om en ikke kan få skravla litt da
![]()
Han vet ikke selv hva han har på seg. Han bare tar på seg det som ligger fremme, men han sa det gjør vel det, siden jeg bruker detDet høres jo bra ut! Det varmer?
Haha nei men er utrolig lite som er logisk med disse her![]()
Skulle ha kommet med bruks anvisning![]()
Samme som her daer kjempe godt
![]()
![]()
Sambo han bare flirermen er nå hvertfall ikke usunt
hehe
Satser på at den blir detFlinka! Vaska og hengt opp en vask og nå vasker jeg vårdressen til lillegutt. Håper den blir tørr til i morgen![]()
Åååh det er himmelsk godtEr fremdeles på besøk og vi har laget eplemuffins - skal snart nytes![]()