Jeppmen de er like sure som været uansett
Hun stakk til en kompis nå men han andre er potte sur :/ er nemlig min feil at kameraten hans ikke kan være med hanå det er jo krise
uffda! Ikke gøy med sure unger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeppmen de er like sure som været uansett
Hun stakk til en kompis nå men han andre er potte sur :/ er nemlig min feil at kameraten hans ikke kan være med hanå det er jo krise
Åh så deiligNå blir det vel snart lunsj her i husetsulten jeg! sikkert ekstra sulten fordi jeg vet at vi skal ha rester etter hjemmelaget pizza fra i går og den var kjeeeeeeeeeeeeempegoooood
![]()
![]()
Ja det har deJa de har detmye fint da
![]()
Åh så deilig![]()
jeg satte meg ned en liten pause med isbiter jeg heller
haha
Nei det er det absolutt ikkeuffda! Ikke gøy med sure unger![]()
Haha ja det er litt rart det derja må vel vekke lillegutt straks, kan ikke sove mer nå egentligisbiter er supergodt
rart egentlig, det er jo vann
![]()
Nei det er det absolutt ikkejeg sjønner ikke hva som er galt hele tiden
Jeg blir sprøsom her:
- eg vill til Synne.. Kan du følge meg.
- tja, siden vi er i bilen så kan vi jo bare kjøre deg.
- ååååh eg finne aldri veien selv! Påfølgende av 15 min grining![]()
Haha ja det er litt rart det der![]()
Gubben bruker bare det. Under uforet arbeidsbukse, da jobber han både ute og inneVurderer å kjøpe dette til storebror. superundertøy til 79 kr. sykt billig da! men aldri prøvd superundertøy før..
![]()
Jahaha uff! skulle tro det var greit hvis hun ble kjørt dit![]()
Jatygger du på de?ahh de er så gode
![]()
Super under tøy er kjempe braVurderer å kjøpe dette til storebror. superundertøy til 79 kr. sykt billig da! men aldri prøvd superundertøy før..
![]()
Er jo ikke mange igjenn nå, ca 100. Så det burde vi greieJøss det var jammen stille her i gårvi rakk jo ikke 30 000
men det må vi nå i dag altså
![]()