Skravletråd

nope de er ikke det :P så pleier ikke kjøpe innetøy annet enn om det er på tilbud. men vindfleece, skallklær og ulltøyet dems er helt supert! ull strømpebukse til baby holder seg MYE bedre enn janus sin :) vinterjakke har storebror også, den er også helt genial og blir aldri våt igjennom :)
Noterer meg det - greit med tøy som tåler å være ute!

Har arvet en del strømpebukser - noe ull, noe ikke. Tror vi ser det an når plutten kommer (hva vi eventuelt trenger mer av :P)

Disse er utrolig deilige, men når de koster så mye får du rimelig mange nesten like (bare kjedeligere farger og uten bilder) på h&m..

7322858901814_1.jpg

Noterer meg det - greit med tøy som tåler å være ute!

Har arvet en del strømpebukser - noe ull, noe ikke. Tror vi ser det an når plutten kommer (hva vi eventuelt trenger mer av :p)

Hehe ja. alltid lagt litt penger i utetøy, tørre, varme glade barn er så mye bedre enn våte, kalde og sure barn haha :P

Hehe ja. alltid lagt litt penger i utetøy, tørre, varme glade barn er så mye bedre enn våte, kalde og sure barn haha :P
Ja! Absolutt :) og hvis min er som meg da jeg var liten, så ligger han langflat I sølepyttene og leker båt :P

Men har tid før det kommer så langt.

Så vant vi en krabbevader her på forumet som jeg gleder meg til å teste :D

Ja! Absolutt :) og hvis min er som meg da jeg var liten, så ligger han langflat I sølepyttene og leker båt :p

Men har tid før det kommer så langt.

Så vant vi en krabbevader her på forumet som jeg gleder meg til å teste :D

Hehehe :D

Ja husker det, har du fått premien din nå?

Nå blir det vel snart lunsj her i huset :D sulten jeg! sikkert ekstra sulten fordi jeg vet at vi skal ha rester etter hjemmelaget pizza fra i går og den var kjeeeeeeeeeeeeempegoooood :P :D

Back
Topp