Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som en fin søndagsplanSov til kvart på 9 jeg, likevel er jeg trøttMen nå slapper jeg av mens lillegutt sover igjen
![]()
Høres ut som en fin søndagsplandeilig med noen sånne dager og ^-^
Heldige dere er med finvær - det er så deilig å være ute I fint høstværDet er detSå får vi se hva vi gjør etter lunsj, kanskje ut å leke litt
Blåser ganske mye da, men er fint vær ellers så
![]()
Heldige dere er med finvær - det er så deilig å være ute I fint høstvær
her er det grått og regn av og til. Til og med kattene har kun vært ute på korte turer, de som ellers kan være ute timer av gangen![]()
Er vel ganske typisk det, er det ikke?hehe hunden her er heller ikke glad i regn![]()
Er vel ganske typisk det, er det ikke?
Husker jeg pleide å gå turer med hundene I nabolaget når jeg var yngre og noen av dem måtte jeg nesten lokke med ut hvis det regna
Hva slags type hund er det dere har igjen?
Stemmer det ^-^ husker du postet et bilde tidligereDet er nok ganske vanlig jaVi har en bedlington terrier
![]()
Det er I alle fall nyttigåhh.. fri frakt i nettbutikken til polarn o pyret..
Det er I alle fall nyttig
Fant ut at det var fri frakt hvis man bestilte 4 produkter fra hval sjokolade...![]()
Ok ^-^ greit å viteja men ellers ganske stive priser hehemen yttertøyet deres her fantastisk! virkelig.. Skallklærne er f.eks like vanntett som regntøy!
Men vanlige inneklær er ikke noe bedre kvalitet enn vanlig, syns det blir fort litt utvaska i fargene
søt da
![]()
Så herlignattkjole, aww
![]()
Ok ^-^ greit å vite
Synes det har mye fint, men de prisene er ikke alltid like samarbeidsvillige![]()