Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en Ipad ett eller annet sted - utladet :OJa det gjorde jeg å. Så etter lang tenke tid kjøpt jeg et til meg selv, gubben likte det ikke, Men han har blitt vant med det. For han skjønte fort at jeg ikke gjør noe farlig på den og at han har full tilgang til den. Men han skjønner den ikke![]()
Ja, du detter innafor den beskrivelsen du åskravlehønsA hihi
HeheheJa det gjorde jeg å. Så etter lang tenke tid kjøpt jeg et til meg selv, gubben likte det ikke, Men han har blitt vant med det. For han skjønte fort at jeg ikke gjør noe farlig på den og at han har full tilgang til den. Men han skjønner den ikke![]()
det bør gå fortNå er det bare 500 igjen![]()
jeg`?? ååhh??neeeiiidaJa, du detter innafor den beskrivelsen du å)
Hehe å det holder i masse visJa, men jeg greide bare å slutte med en avhengighet![]()
Har aldri eid en Apple av noe slag og kommer nok ikke til å velge det i fremtiden hellerHar en Ipad ett eller annet sted - utladet :O
Så absoluttskravlehønsA hihi
Hvem tør egentlig det etter en feriejg tørr ikke sjekke kontoen når vi komer hjem![]()
Hahaha neindet hadde ikke jeg heller turtjg tørr ikke sjekke kontoen når vi komer hjem![]()
hehe jaSå absolutt![]()
Er ikke av valgHar aldri eid en Apple av noe slag og kommer nok ikke til å velge det i fremtiden heller![]()
ja var det da haha. bare i dag har pengene flydd. ikke akkurat billigHvem tør egentlig det etter en ferie![]()
JaHehe å det holder i masse visalle nå ha noe
![]()
ja sikkert i boks på formiddagen alt detSå ansuluttå det slår vi til med i morgen
![]()