Det hadde vert kjedeligAlle tar ferie en dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde vert kjedeligAlle tar ferie en dag![]()
ja hihiHehehe![]()
![]()
Saft funker stort sett sjelden - her er det ligge på siden som funker, men med kamera klart...blande til et glass med sterk saft og legge seg til rette med kamera![]()
Hehehe![]()
![]()
Her er jo for vant til sukker så det fungere ikke.skål for det![]()
Min er ikke langt unna heller :ONei nå dør snart telefonen min igjen gitttrykker vist for mye på den
hahaha
Nei nå dør snart telefonen min igjen gitttrykker vist for mye på den
hahaha
Er derfor greit å to enheter å skravle fraMin er ikke langt unna heller :O
Heheh det er så kjiptMin er ikke langt unna heller :O
Ååh jeg ønsker meg brettEr derfor greit å to enheter å skravle frabrettet ligger til lading for andre gang i dag. Så nå ble det tlf
![]()
oki hehe. går nok til sluttSaft funker stort sett sjelden - her er det ligge på siden som funker, men med kamera klart...![]()
Hehehe det er å en ulempeHer er jo for vant til sukker så det fungere ikke.
hehe okHer er jo for vant til sukker så det fungere ikke.
Hahaha han har skikkelig kvelden altsåÅ det satte gubben på enda en idiotisk film. Godt jeg er trøtt å snart skal legge meg![]()
Ja det gjorde jeg å. Så etter lang tenke tid kjøpt jeg et til meg selv, gubben likte det ikke, Men han har blitt vant med det. For han skjønte fort at jeg ikke gjør noe farlig på den og at han har full tilgang til den. Men han skjønner den ikkeÅåh jeg ønsker meg brett![]()
Ja, men jeg greide bare å slutte med en avhengighetHehehe det er å en ulempe![]()
skravlehønsA hihiÅ vi er vell nermer 1000 innlegg bare i denne tråden i dag nå![]()
jammen godt jobbet ;D
![]()