I morgen når vi jammen 30 000 tror jeg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ser sånn ut ja. flinkeI morgen når vi jammen 30 000 tror jeg![]()
![]()
Her er det brå stopp med en gang jeg tar eller ser. Og er nesten ikke liv når andre er i nærheten.Så bra - gitt opp nesten nå
Er sånn hvis andre tar på - min går. Men skulle trodd han visste når jeg tar frem kamera for å filme![]()
Du skal ikke se bort i fra det. Eller minst på søndagI morgen når vi jammen 30 000 tror jeg![]()
![]()
Fordel det når de sparker hardtHer er det brå stopp med en gang jeg tar eller ser. Og er nesten ikke liv når andre er i nærheten.
Ja det er vi virkeligDet ser sånn ut ja. flinke![]()
Tror nok det skjer før søndagDu skal ikke se bort i fra det. Eller minst på søndag![]()
Ja minst daDu skal ikke se bort i fra det. Eller minst på søndag![]()
weeeee hurraJa det er vi virkelig![]()
Her funker druerblande til et glass med sterk saft og legge seg til rette med kamera![]()
plutselig vil ingen skravle liksomJa minst daellers så er det m noe galt med oss
hehe
Tror det jeg åTror nok det skjer før søndag![]()
hehe ja ok. her trenger jeg ingenting egentlig ...men snop er hun jo bananasHer funker druerhaha full turbo da
![]()
skål for detJaaaa![]()
super gode
![]()
Alle tar ferie en dagJa minst daellers så er det m noe galt med oss
hehe
haha ja ikke sant. off daHehehe jasure alle sammen
![]()
Hehehehehe ja ok. her trenger jeg ingenting egentlig ...men snop er hun jo bananas