de blir veldig synelige når jeg er brun..men ellers syns de nesten ikkeDet er helt sant![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
de blir veldig synelige når jeg er brun..men ellers syns de nesten ikkeDet er helt sant![]()
ja det er gjerne sant. ikke så med denne mnd. koser meg mest herMen det var ikke så ille sist mnd. Da var det masse spennende trådermen nå er det mye det samme :/
HeheJa, men ser at jeg ligger lengre bak enn jeg hadde tenkt til å begynne med, men eier ikke konkurranse instinkt så bryr meg ikke om det![]()
Hahaha ja gjør detvinne en til jeg så lodder jeg den ut til dere her inne haha
Åh takki morra kommer rødekors på døra damer. husk ta ut penger!
Hahah ikke jeg hellerJa det gjør de. Men den er ikke så viktig for meg. Å orker ikke tanken på å måtte vri hjernen for å finne på noe å lage tråd om![]()
det hadde faktisk vært utrolig kultHahaha ja gjør det![]()
yesÅh takk![]()
Er kjekkeste herja det er gjerne sant. ikke så med denne mnd. koser meg mest her![]()
Er egentlig ganske stille av megHehemen du er flink å skravle da
![]()
Jadet hadde faktisk vært utrolig kult![]()
HehehEr egentlig ganske stille av meg![]()
men det klarer jeg ikke så det går ikke hehe
Er det ikke typisk da. kjedelig.Mye dulting fra magen i kveld - men sekundet jeg prøver å filme... njet
Er ikke det veldig vanlig daMye dulting fra magen i kveld - men sekundet jeg prøver å filme... njet
Så bra - gitt opp nesten nåEr det ikke typisk da. kjedelig.
her har vi vært så heldige å fått på film
Er sånn hvis andre tar på - min går. Men skulle trodd han visste når jeg tar frem kamera for å filmeEr ikke det veldig vanlig daher slutter det med en gang jeg tar hånda på magen
![]()
Hahaha kjenner til det desverreMye dulting fra magen i kveld - men sekundet jeg prøver å filme... njet
Går nok til slutt. prøve hver kveldSå bra - gitt opp nesten nå
Er sånn hvis andre tar på - min går. Men skulle trodd han visste når jeg tar frem kamera for å filme![]()