Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det hadde folk jammen måtte jobbeja la oss si 5000 haha
Melkhva tar du for det da?
Haha nei det er så mye der inne at jeg orker ikke gå inn en gang :/ å mange poster jo samme tråden som andre har postet for 5 min siden :/håpet jo en av dere kunne komme på banen jeg da![]()
Jaaa! Klarte til og med å få mannen til å smake og han ble positivt overrasketÅååh Weedu likte de altså ?
![]()
![]()
Ja det må du damen om det skulle dabbe av så lager jeg nok![]()
Ja det er sant men vis de skrur opp så jobber folk mere for å nå de målene åHvis de skrur opp til 5000 er de ikke mange som kommer til å være med I trekningen av førstepremien. Og synes nesten det er mer morro når flere kan være med I trekningen![]()
Godt gjortjeg meldte meg som frivillig i røde kors på tors før vi reiste ...
må gjøre det lille jeg kan
Godt initiativjeg meldte meg som frivillig i røde kors på tors før vi reiste ...
må gjøre det lille jeg kan
mannen sier de er søteHahahah herlig![]()
Enig med degHaha nei det er så mye der inne at jeg orker ikke gå inn en gang :/ å mange poster jo samme tråden som andre har postet for 5 min siden :/
Heheh så braJaaa! Klarte til og med å få mannen til å smake og han ble positivt overrasket![]()
(Han skjønte ikke hvorfor vi skulle ha mer kiwi, siden vi har vanlig hjemme)
såå braaaaDet er så![]()
men har vert så kos her inne i dag
![]()
Klart han syntesmannen sier de er søte![]()
haha jaJa det hadde folk jammen måtte jobbe![]()
Vet ikke. Jeg gidder ikke sitte å finne ting å svare på eller mene noe om, bare for å få opp innleggene, så interessert er jeg ikke I de premiene.Ja det er sant men vis de skrur opp så jobber folk mere for å nå de målene å![]()
Nei - morsomt hvor ulikt det erHeheh så bra![]()
vanlig Kiwi kan ikke sammen lignes hehe
![]()
![]()
jeg må ha gavisonMelkhar eskalert de siste dagene, så har bare melk i hus. Men det fungerer bare litt.
Alle kjemper for å få den vesken så blir så masse kaosEnig med deg![]()