Woho snart norske talenter
gleder meg til å se totoro sin instruktør 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan komme en del nedbør i morgen ja. men krysser fingra for det ikke blir så gale.Hvor dere skal i morgen?
Har de meldt mye regn
Så flink han har vert![]()
ja vi skal der i morgen. og den skulle visst være lett å finne så vi stikker innom der og ser.Det er nok stilighåper de har det
![]()
var det kansje dit dere skulle i morgen?
![]()
Husker henne som utrolig blid og positiv, men skremte livskiten ut av oss (var på nybegynnerkurs over sommeren - vi var vel ikke i den beste formenWoho snart norske talenter![]()
![]()
hmm..kjenner hun noen som er med?Woho snart norske talenter![]()
![]()
Jepp
Endte opp med denne
Vis vedlegget 135496
Dårlig bilde men er sånn hobby pakkeveldig greit med slike pakker
![]()
Heeelt heeeelt fantastisk.
Guttungen har vært i hundre i hele dag.
Vi har fått handlet masse fint.
Middag ble spist på cafe mickeyhehe
Så kjekt daDet kan komme en del nedbør i morgen ja. men krysser fingra for det ikke blir så gale.
Så ser litt an i forhold til det.
Mulig vi starter dagen i parken da og, men kun noen timer.
Skal inn til sentrum av paris.
Innom et kjøpesenter.
Bade på hotellet
Heheheja vi skal der i morgen. og den skulle visst være lett å finne så vi stikker innom der og ser.
Jeg må innom noen veskebutikkerhehe
HeheheHusker henne som utrolig blid og positiv, men skremte livskiten ut av oss (var på nybegynnerkurs over sommeren - vi var vel ikke i den beste formen)
Jepphmm..kjenner hun noen som er med?
Mener det ja - synes hun så kjent ut da, så fikk jeg det bekreftet på instaHehehe![]()
Blir spennende å seom det er hun de har hatt på reklamen?
så snurten av ei
![]()
SpennendeMener det ja - synes hun så kjent ut da, så fikk jeg det bekreftet på insta![]()
Vi er i Bergen søndag kveldSå kjekt da![]()
bok en travel dag da ja
;D
Å så er det hjem på søndag? Elle reiser dere ikke før mandag?
Mener det ja - synes hun så kjent ut da, så fikk jeg det bekreftet på insta![]()