Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
fra 10- 17.30.Åååh så bra![]()
var dere der hele dagen?
Hehe så gøy daVi har blitt kjent med et utrolig hyggelig par i dag. Tyskere. Fikk jeg trent på tysken min og. De har ei jente på 5år. Hun syns det var kjempe gøy med guttungen hehe.
Mannfolka er nede å tar seg en øl nå haha...
og hva gjør vi damer...joda på hotellrommet og passer barn![]()
Ikke rart han sovnet fortVi har vært der siden åpningstid i dag kl. 10.00 til rundt halv 6. hehe
jada. var veldig grei deal for meg det i kveld. ikke kan jeg drikke hehe og trenger slappe av . Så ser på fransk tv og netter litt hehe.Hehe så gøy da![]()
Jaja godt de koser seghåper du å gjør det likevel
![]()
Fikk han treffe mikke mus?heeeelt magisk.
Vi har vært i parken siden åpningstid kl. 10.00 og helt til 17,.30.
Fått handlet masse fint. både til oss selv og gaver.
middag spiste vi på kafe mickeyDet var stor stas
hehe
nope. kun sovet en dupp på 30 min i dag i trillen sin heheIkke rart han sovnet forthehe
Tuppa skal i selskap i morgenhvem er den til?
Vi har ikke fått møtt han sånn face to face nei. men vi fikk sett både mikke mus og ole brumm i parade før i dag. Han fikk sett de ganske nærmeFikk han treffe mikke mus?kan tenke meg det var en bra dag ja
![]()
så fantastisk
![]()
den der så veldig fin utTuppa skal i selskap i morgentil ei i klassen
Siden det er bare 100 kr man kan bruke så er det ikke lett å finne noe som ikke er tull :/ men syntes slike hobby pakker er genialeså har de noe å styrte med
![]()
Ååh hehe stiligJeg har kjøpt meg ole brumm kjole i dag. haha
Hehe is er godt det datror jeg har spist 4 is i dag![]()
Hehe perfekt dajada. var veldig grei deal for meg det i kveld. ikke kan jeg drikke hehe og trenger slappe av . Så ser på fransk tv og netter litt hehe.
Guttungen snorker<3![]()
Hehe fikk han virkelig tid til detnope. kun sovet en dupp på 30 min i dag i trillen sin hehe
hehe den var egentlig til store barn haha.Ååh hehe stiligbilde??
![]()
Så gøyVi har ikke fått møtt han sånn face to face nei. men vi fikk sett både mikke mus og ole brumm i parade før i dag. Han fikk sett de ganske nærme![]()
Venter til jeg får boka, har den andrespennendeskal du strikke den?
I dag har det vært 22 grader, men overskyetHehe is er godt det daer det veldig varmt å der nede?
Veetuu ka ...nei...de har kun sandaler og tøfler...hehe..men han ville ha tøfler så det fikk hanSå gøy![]()
da var han nok fornøyd
å fikk han Ole brum sko?
![]()