Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mange smarte sparetriks hvis man bare sjekker litt ^-^ samt ting man kan lage I stedet for å kjøpe ferdignei ikke sant, har bare aldri tenkt over det før! da sparte jeg de kronene![]()
Mange smarte sparetriks hvis man bare sjekker litt ^-^ samt ting man kan lage I stedet for å kjøpe ferdig![]()
Hei dere! Titter kjapt innom. Blir nok mye borte den neste uka.
Fikk et veldig brått og uventet dødsbudskap her om dagen.. I tillegg har størsten bursdag idag, og har hatt fullt opp med baking, vasking etc. Og bare for å toppe det hele så skulle jeg både starte med bassengtrening denne uka og gutten starta på idrettsskole som han hadde gleda seg sånn til. Måtte bare kutte bassengtreninga, fordi energien ikke strekker til. Neste uke er det jobb, to flyreiser på halvannet døgn, begravelse og stor klassebursdag som står for tur. Tøffe dager!![]()
Hehekjøpte vaskemiddel så nå er en maskin med klær på og oppvaskmaskinen også![]()
Usjeplejuice, ser ut som mørkt øl og smakte ikke særlig bra![]()
Åh nei så vondt å høre <3 <3 kondolerer så mye <3Hei dere! Titter kjapt innom. Blir nok mye borte den neste uka.
Fikk et veldig brått og uventet dødsbudskap her om dagen.. I tillegg har størsten bursdag idag, og har hatt fullt opp med baking, vasking etc. Og bare for å toppe det hele så skulle jeg både starte med bassengtrening denne uka og gutten starta på idrettsskole som han hadde gleda seg sånn til. Måtte bare kutte bassengtreninga, fordi energien ikke strekker til. Neste uke er det jobb, to flyreiser på halvannet døgn, begravelse og stor klassebursdag som står for tur. Tøffe dager!![]()
Usjdet hørtes ikke akkurat godt ut heller
![]()
Hei dere! Titter kjapt innom. Blir nok mye borte den neste uka.
Det høres ut som noe jeg å kunne ha blitt kvalm avnei, ble egentlig litt kvalm![]()
Ikke santlov det![]()
Oj ja det er varmt detjeg har 25,1 inne og døra på vidt gap![]()
Det høres ut som noe jeg å kunne ha blitt kvalm av
Nei holder meg til isbiter å vann jeg![]()
Oj ja det er varmt detvet ikke hva det er her nå
![]()
Farlig det der!Ble visst en episode til.. Men nåååå går jeg i dusjen. Man blir jo så fort hekta, i tillegg til at neste episode starter av seg selv... Praktisk og irriterende på samme tid!