Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santDet hørtes gøy ut!![]()
Ja det der er helt syktfant ut at laksefilet med skinn koster halvparten av laksefilet uten skinnhaha.. aldri tenkt over før.. greier å ta av skinnet selv
![]()
Jeg gjør akkurat det samme selvsånn går det når man er fattiglus hehe
Ojja da har du masse å kose deg med
![]()
![]()
ikke sett så mye av det selv faktisk![]()
Nei, har heller aldri sett en hel episode, tror aldri jeg har sett mer enn 5 min. Kommer heller ikke til å se den.
jeg har ikke sett på det![]()
Så bra at du likte denSett to nå, og må se en til. Er faktisk ikke så verst altså.![]()
Men er glad i sykehusserier da, har sett Chicago Hope og Akutten før, så og si alle episodene![]()
Er altetende når det gjelder serierSå bra at du likte den![]()
![]()
Kos degSå en episode til, dusje, handle og så pynte kaka!![]()
Så braEr altetende når det gjelder serierEller det er ikke sant, liker ikke vampyrer og zombier og science fiction. Men alle drama og komedier bruker å gå rett hjem her
![]()
Ja, men jeg får jo ikke gjort stort annet da.. Har sikkert 20 bøker liggende som jeg vil lese, men ender alltid opp med dataen og TV...Så bra![]()
Er greit å ha slike serierå hvertfall nå når vi går hjemme
![]()
Heheh samme herJa, men jeg får jo ikke gjort stort annet da.. Har sikkert 20 bøker liggende som jeg vil lese, men ender alltid opp med dataen og TV...![]()
Fant også veldig fort ut av det når vi begynte å se litt nærmere på forbruk og matbudsjettsånn går det når man er fattiglus hehe
Ja det der er helt sykter jo ikke så vanskelig å ta den av selv
![]()
Fant også veldig fort ut av det når vi begynte å se litt nærmere på forbruk og matbudsjett
Funker jo like bra og er ikke vanskelige greia å ta av ^-^