Skravletråd

Jeg er sikkert en av de eneste i hele Norge som ikke har sett Greys før (i allefall ikke en hel episode).. Så nå begynte jeg på episode 1 på Viaplay :)
Nei, har heller aldri sett en hel episode, tror aldri jeg har sett mer enn 5 min. Kommer heller ikke til å se den.

Å nei må ikke bli forkjøla nå igjen :)

Jeg hadde skikkelig halsbrann i går kveld men har novaluzid tyggetabletter på nattbordet og det hjelper. Greit å legge noe ved senga så du slipper å stå opp?
Nei håper ikke det:o har en sånn følelse i kroppen og ikke tipp topp i dag. Typisk når det er planleggingsdag i bhg:P føler rett og slett jeg har vondt i hele kroppen:o rygg og bekken og alt:P
Ja har aldri vært så ille, så har ikke giddi å hatt ved senga. Kjøpte gravison på apoteket i dag så den skal ligge fast på nattbordet!

Jeg er sikkert en av de eneste i hele Norge som ikke har sett Greys før (i allefall ikke en hel episode).. Så nå begynte jeg på episode 1 på Viaplay :)
Nei, du er ikke alene :P har vel sett to episoder totalt (på besøk eller når jeg ikke har funnet fjernkontrollen)

Nei håper ikke det:eek: har en sånn følelse i kroppen og ikke tipp topp i dag. Typisk når det er planleggingsdag i bhg:p føler rett og slett jeg har vondt i hele kroppen:eek: rygg og bekken og alt:p
Ja har aldri vært så ille, så har ikke giddi å hatt ved senga. Kjøpte gravison på apoteket i dag så den skal ligge fast på nattbordet!

Håper du slipper å bli dårlig igjen :o

Jeg har vært på matbutikken. Det tok på, hehe :P

fant ut at laksefilet med skinn koster halvparten av laksefilet uten skinn :P haha.. aldri tenkt over før.. greier å ta av skinnet selv :P

Back
Topp