Nope. kommer ikke før nærmere 11. så rekker før vi kjører hehe
Det er bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope. kommer ikke før nærmere 11. så rekker før vi kjører hehe
mhm gaver til min søster ble bestilt der.
og bestilte nettop en del lys som venninnegaver ved siden av noe mer
Ja de hadde en slik på knøttekoret når vi var der på tirs. Tok frem en del leker etterpå sangen og dans var ferdig og man hadde spist felles kvelds. Guttungen likte den så godt.hmmmm nei aner ikkeDe er morsomme da
![]()
Spennende assaventer også på en del![]()
Føler bare press nedover. Som om hele ungen er på vei ut på en måtehvordan føles det da?
Ja lagt på plass mye i skapet alt . men skal jo henge kjoler og jakkerdet blir gøy ja![]()
Jeg gidder ikke før 3ja litt i alle fall, bruker å gå litt over 2. kanskje halv tre da![]()
Ja veldig
slike Vis vedlegget 135227
Det er såja syns deter jo så mange bursdager
![]()
Det er forskjell jaFøler meg å som det
Men viste sambo bilde av slik jeg var da jeg var 31 uker med minsta.. Han syntes ikke jeg var stor da heller
Men altså 31 uker her
Vis vedlegget 135225
Syntes jeg var stor jeg
Å 32 uker nå:
Vis vedlegget 135226
Det er forsjell der![]()
![]()
Ja de hadde en slik på knøttekoret når vi var der på tirs. Tok frem en del leker etterpå sangen og dans var ferdig og man hadde spist felles kvelds. Guttungen likte den så godt.
Koster 799 denne fra fisher price
Ja lukter godtlukta på de før? gode?
Håper vi alle får noe gøy i posten i dagNoe kjekt i posten i dag da tror dere??![]()
Jeppmm, en klassiker det der![]()
håpe det. rekker se før vi reiser heheHåper vi alle får noe gøy i posten i dag![]()
Føler meg å som det
Men viste sambo bilde av slik jeg var da jeg var 31 uker med minsta.. Han syntes ikke jeg var stor da heller
Men altså 31 uker her
Vis vedlegget 135225
Syntes jeg var stor jeg
Å 32 uker nå:
Vis vedlegget 135226
Det er forsjell der![]()
![]()
Ikke santDet er forskjell ja![]()