Skravletråd

*Kom forresten på at jeg hadde glemt å si ifra om hvor den gaten med alle dyrebutikkene er - i tilfelle dere er nær Louvres/Châtelet og har litt tid å slå ihjel. Enkleste er vel fra Louvres, ta den gata langs Seinen ned mot l'Ile de la Cité (der Notre Dame er), på siden hvor bygningene er. Så er det bare å gå akkurat som mot Notre Dame og det vil være flere av dem på venstresiden ^-^

*Kom forresten på at jeg hadde glemt å si ifra om hvor den gaten med alle dyrebutikkene er - i tilfelle dere er nær Louvres/Châtelet og har litt tid å slå ihjel. Enkleste er vel fra Louvres, ta den gata langs Seinen ned mot l'Ile de la Cité (der Notre Dame er), på siden hvor bygningene er. Så er det bare å gå akkurat som mot Notre Dame og det vil være flere av dem på venstresiden ^-^

Tusen takk du:)
Vi skal ha leiebil .
Er dette langt fra den esklusive handlegaten?

elysee et elr annet..
Nei, er ikke så veldig langt. Eller.. alt er relativt (man bør vel ikke stole på at jeg vurderer distanser)

Elysee får ned mot Louvre egentlig. Men har aldri kjørt I Paris - unngått det så langt det lot seg gjøre :P

Og ville *ikke* stolt på at folk i Paris kan parkere.. just a heads up.

Og på toppen av Champs Elysee, så har du place de l'Étoile - verdens merkeligste (og skumleste spør du meg) rundkjøring - hvor man skal vike for de som kommer inn!

Savner Paris, kjenner jeg

Nei, er ikke så veldig langt. Eller.. alt er relativt (man bør vel ikke stole på at jeg vurderer distanser)

Elysee får ned mot Louvre egentlig. Men har aldri kjørt I Paris - unngått det så langt det lot seg gjøre :p

Og ville *ikke* stolt på at folk i Paris kan parkere.. just a heads up.

Og på toppen av Champs Elysee, så har du place de l'Étoile - verdens merkeligste (og skumleste spør du meg) rundkjøring - hvor man skal vike for de som kommer inn!

Savner Paris, kjenner jeg

Okei takk.
Kopirer her og limer i et word dokument så får mannen lese hehe.

Han kjører overalt han:p
I NY kjørte han rundt;)
Skal ha leiebil fra sixt.
Hotellet vi bor på er 2km fra disneyland, men fra hotellet går det også jevnlig transport til disneyland.

Også mye som skjer på hotellet av gøy.

Og den rundskjøringen husker jeg faktisk hehe.

14596021.jpg

Her bor vi

Okei takk.
Kopirer her og limer i et word dokument så får mannen lese hehe.

Han kjører overalt han:p
I NY kjørte han rundt;)
Hotellet vi bor på er 2km fra disneyland, men fra hotellet går det også jevnlig transport til disneyland.

Og den rundskjøringen husker jeg faktisk hehe.

14596021.jpg

Her bor vi

Må kose dere masse! Det blir sikkert kjempegøy :D

Ja da jeg først sovnet sov jeg bra, er bare så vanskelig å sovne noen ganger :) du da?
Sovet som en stein,men desverre vekket mannen meg litt for tidlig. han ville sjekke meg:P
Tror han ble litt nervøs i går når jeg fikk akkurat som de takene igjen og hadde en del ubehag...men gav seg jo igjen.
Mannfolk:P

Okei takk.
Kopirer her og limer i et word dokument så får mannen lee hehe.

Han kjører overalt han:P
I NY kjørte han rundt;)

14596021.jpg

Her bor vi
Ser fantastisk ut! Tipper det blir en veldig fin ferie :)

Vel, tenker ho at hvis han fikser New York så skal vel Paris være overkommelig og dom gravid kan det være greit å slippe for mye styr med metro - ellers ville jeg anbefalt metroen ^-^

Sovet som en stein,men desverre vekket mannen meg litt for tidlig. han ville sjekke meg:P
Tror han ble litt nervøs i går når jeg fikk akkurat som de takene igjen og hadde en del ubehag...men gav seg jo igjen.
Mannfolk:P

Hehe litt søt da :)

Ser fantastisk ut! Tipper det blir en veldig fin ferie :)

Vel, tenker ho at hvis han fikser New York så skal vel Paris være overkommelig og dom gravid kan det være greit å slippe for mye styr med metro - ellers ville jeg anbefalt metroen ^-^

Ja, syns hotellet virker veldig bra. Og da også for guttungen. Barnehotell :) Mannen var flink der;) Svømmebassenger der, både inne og ute. Spa, oohh...kanskje det er gravidspa??? hehe

Ja, metro. Kan jo være det også ja. Får se kor mye mannen vil kjøre. Var pga jeg er gravid han har fiksa med bil og.
Tror det er en liten yaris elr noe sånn;)

Våkna i natt med sår hals igjen:o og skikkelig halsbrann. Måtte til slutt stå opp å finne lovehearts, og det hjalp faktisk:) men tok tid før jeg sovna igjen. Typisk når guttungen skal være hjemme:p

Back
Topp