Nammenam det og jarundstykker med ost her![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nammenam det og jarundstykker med ost her![]()
Der svarte du på det jaBare tagga et innlegg jeg. Vi betaler 100,- i mnd for bleier for 5-dagers uke. Da er vel det med alt av salver og kremer og slikt regner jeg med.
Haha har blitt litt i dag å jaFaen da..ikke vært så lenge vekke...haugevis med innlegg jo!!!![]()
Oh hva fikk du?To pakker i dag!!!!
Okei skjønner. Når begynte dere treningen?Ja, sånn ca. Sønnen min slutta rett før han fylte 3, men har vært maaaange uhell siden![]()
Nei absolutt ikkeAbsoluttmå ikke klage når vi endelig har noe billig
![]()
Men da hadde jeg lagt det utEr det jeg å tror. Har nok enda en sekk med klær som jeg ikke vil ha. Har utrolig mye nåå ikke den største lagringsplassen
![]()
Sjefen min tømte butikken for vaselin og hadde med seg 30 plater melkesjokolade nedetid Vietnam, til familien sin der. For de hadde vist ikke vaselin. Å slik sjokolade fikk de aldriBleiene kjøper de her å selger videre ja![]()
Det var bare en personhaha han hadde vell falt pladask for den
det var tross alt nesten 100 plater
![]()
Men skulle vell ha de med til hjemlandet.
Vi har jo tross alt den beste sjokoladen![]()
Lurttenkte i år å spørre om vi søsken skulle droppe å gi til hverandre, og heller fokusere på barna. Vi har jo alt vi trenger, og det er jo mer stas for barna
blir jo mye gaver etterhvert
![]()
PlommerLunsjen deres i dag da?
250,- for 5-dagersuke. Da er det et brødmåltid og to fruktmåltider, av og til varmmat. 100,- var bare bleieneDer svarte du på det ja![]()
Og hva for den kosten han får da?Eller var det bare frukt?![]()
HahahahaFaaaen...solen skinner på pcenser ikke...ned med persienne!!
![]()
Det kan jeg forstå godt. Ka dere betalte for kost i barnehagen?Det gjør dattera vår og, så var en stor overgang til skole for både oss og eldste nå i høst.
Det har jeg å mine søsken gjort I mange år, men jeg har fått av mine søsken siden jeg ikke har hatt barnLurttenkte i år å spørre om vi søsken skulle droppe å gi til hverandre, og heller fokusere på barna. Vi har jo alt vi trenger, og det er jo mer stas for barna
blir jo mye gaver etterhvert
![]()
hehe oppppsssiiiDa var det ikke mer blåbærpai gitt![]()
Så flott. Godt det velFerdig på kontroll, alt var fint.
Ble sykmeldt frem til permisjonen starter, så nå kan jeg faktisk bare ta det med ro og ikke tenke jobb i det hele tatt![]()
Ja var samme vi tenkteJa vi gir bare til nieser og nevøer nå! gir til de søsken som ikke har barn da![]()
Sjefen min tømte butikken for vaselin og hadde med seg 30 plater melkesjokolade nedetid Vietnam, til familien sin der. For de hadde vist ikke vaselin. Å slik sjokolade fikk de aldri
Fikk å beskjed om at det var maks 4 pakker bleier pr fam pr handel når vi var rimi, for da hadde vi bleie kort. Nå er det max 2-3 pakker, ser folka litt ann![]()