Aha sånn og forstå. Ikke like lett da neiNei han jobber på anlegg, så han er borte fra tidlig mandags morgen og frem til torsdags ettermiddag/kveld. Så det er litt kjedelig, og det vanskeliggjør min arbeidssituasjon![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha sånn og forstå. Ikke like lett da neiNei han jobber på anlegg, så han er borte fra tidlig mandags morgen og frem til torsdags ettermiddag/kveld. Så det er litt kjedelig, og det vanskeliggjør min arbeidssituasjon![]()
Den ser bra ut dabølgenhåper den er bra da
![]()
Koselig daFikk jeg lyst på peppes
![]()
Hehe populært å veldig godtlurer på om jeg skal lage pannekaker i dag jegdet er alltid populært
![]()
Stars and stripes er min favoritt derhehe det er jo veldig godt damed cola og rømmedressing nam nam
Det Har vi hatt to år med..
Men det var mye tull med laget :/ så heldigvis ville han noe annet nåvi viste jo aldri noe
Ok det blir spennende jaI morgen skal vi ha første gang i kor. Gleder meg![]()
Ohhh farlig godhehe min og![]()
Nei de byttet på kamper å tider hele tiden. Holdt på å bli tulletehvordan tull da?
Mhm knøttekor heter detOk det blir spennende ja![]()
Pita pizzagodt med noe enkelt når vi er i farten
![]()
Nei de byttet på kamper å tider hele tiden. Holdt på å bli tullete
Så bra at alt gikk fint i dag daDa har jeg vært hos frisøren og fullført striper og klipp som jeg ikke klarte forrige ukehehe. Må være nakken som tuller med meg, for det var såvidt jeg klarte å sitte til alle stripene var i i dag og, måtte ut flere ganger for å trekke frisk luft. Ble utrolig svimmel
mens resten gikk helt fint, vask og klipp
så nå blir det ikke mer før etter fødsel iallfall
![]()
Så koseligMhm knøttekor heter det![]()
JaDet er sant! Godt da![]()