Greit at det ikke e i dag da kanskje siden han var i dårlig form![]()
Det er sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Greit at det ikke e i dag da kanskje siden han var i dårlig form![]()
Ja sant deti dag skal jeg vel bli stappa på kaker
skal i bursdag til niesa mi
![]()
Våkna så blid, fornøyd og uthvilt. Så snakka jeg med mannen som plutselig sa han skulle hjelpe broren med å kle en vegg nå. Blir ikke det stress siden vi skal i bursdag kl to da spør jeg. Jo, men det er jo du som planlegger bursdager i hytt å pine fikk jeg til svar!!trodde jeg skulle koke. Spurte om han hadde satt pris på om ingen kom i bursdagen til vår gutt. Og forresten så var HAN på sommerfest med jobben forrige helg og vi i bursdag til HANS tante og onkel forrige helg. Og bursdag til HANS fadderbarn forrige helg.
Og i det hele tatt tilbringe tid med sønnen sin, har ikke akkurat vært mye i helga, eller over flere helger egentlig.
Den Copenhagen stelleveska eller aller helst voksiposenArtig det ja
Hva kunne du tenkt deg å vinne denne mnd?![]()
Det er jo deilig med trim daHehe, nei. Merket det jo selv, men gikk...
Svetten rant![]()
Huff, det var en kort natt det...Ja hehe. var ikke så happy skal jeg innrømme...og så var jeg i seng 02.00*gjeeeeeeesp*
Ohhh spennende*tvitvi*
Våkna så blid, fornøyd og uthvilt. Så snakka jeg med mannen som plutselig sa han skulle hjelpe broren med å kle en vegg nå. Blir ikke det stress siden vi skal i bursdag kl to da spør jeg. Jo, men det er jo du som planlegger bursdager i hytt å pine fikk jeg til svar!!trodde jeg skulle koke. Spurte om han hadde satt pris på om ingen kom i bursdagen til vår gutt. Og forresten så var HAN på sommerfest med jobben forrige helg og vi i bursdag til HANS tante og onkel forrige helg. Og bursdag til HANS fadderbarn forrige helg.
Og i det hele tatt tilbringe tid med sønnen sin, har ikke akkurat vært mye i helga, eller over flere helger egentlig.
Ja, absolutt... Man får liksom ikke gjort stort med ungene hjemme og man har jo aldri fri når ungene er i bhg og SFO...Hehe. har desverre en lei tendens til å bli sånn![]()
Hjelp, vil han ikke være md på feiringen av ungen sin? Sett ned foten, dette kan han ikke velge bort!Våkna så blid, fornøyd og uthvilt. Så snakka jeg med mannen som plutselig sa han skulle hjelpe broren med å kle en vegg nå. Blir ikke det stress siden vi skal i bursdag kl to da spør jeg. Jo, men det er jo du som planlegger bursdager i hytt å pine fikk jeg til svar!!trodde jeg skulle koke. Spurte om han hadde satt pris på om ingen kom i bursdagen til vår gutt. Og forresten så var HAN på sommerfest med jobben forrige helg og vi i bursdag til HANS tante og onkel forrige helg. Og bursdag til HANS fadderbarn forrige helg.
Oj, sprekaNei, det merkes ...spesielt etter en nesten 3,5t. fjelltur i tillegg.![]()
Ja det blir det helt sikkertSå gøy! Kos deghåper det blir gode kaker
![]()
Vi skal rydde huset i løpet av dagen, så kommer vaskehjelp i morgen... Deilig! Skal høre om de kan ta vinduene og...Samboeren min styrer på her, har støvsuget hele huset og nå vasker hanherlig
storebror har rydda på rommet sitt og lillegutt hjalp meg å rydde i stua
utrolig hvor mye han skjønner syns jeg selv om han ikke har mange ordene selv! F.eks kan du hente bilen, kan du sette skoene dine i gangen osv også gjør han det
han er jo bare såvidt blitt 16 mnd!
Jeg har også fått gjort rent på badet og satt på klesvask nr 2 og tatt ut smøret som skal være romtemperert til kaka.
Nå har jeg satt ned rumpa litt og må hvile meg litt når lillegutt sover![]()
OkeiDen Copenhagen stelleveska eller aller helst voksiposen![]()
Ja å bli møtt med surt fjes fra man våkner omtrent er ikke ålreit.Uff det var ikke noen gøy start på dagenDa hadde jeg blitt sur
Håper dere får det hyggelig likevel!
Jada, jeg trenger detDet er jo deilig med trim da![]()
Planen er å sove i bilen på vei hjemHuff, det var en kort natt det...
Vi skal rydde huset i løpet av dagen, så kommer vaskehjelp i morgen... Deilig! Skal høre om de kan ta vinduene og...
Helt sant. Samme her.Ja, absolutt... Man får liksom ikke gjort stort med ungene hjemme og man har jo aldri fri når ungene er i bhg og SFO...
Men egentlig så blir jeg jo glad for hva som helstOkeiHihi.
Jeg isåfall pysjen eller tåteflasken