Ja, men er ikke fan av Tommy heller så han kunne røket han og. Celine imponerteIkke santsyns det var riktig mann som røyk iallfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, men er ikke fan av Tommy heller så han kunne røket han og. Celine imponerteIkke santsyns det var riktig mann som røyk iallfall
![]()
Lykke tilJa gjett om jeg skal, de får ikke over 500,- av meg uten at jeg får varenbare at jeg har jo betalt alt da
![]()
Jepp, født i juni 13. Koser meg også, og pynter og ordner likevel. Men sånn gjennomført tema har jeg venta litt medJeg koser meg sånn med det selv jeg så derfor så tidligOg så er jeg barnslig i tillegg
+ jeg elsker bake kaker
Snuppa er på alder med guttungen her da.
Ja, det er helt vilt!Tenk at det allerede har blitt født 3 små november barn <3 å de er alle tre sterke <3
Okei. okt 13 herJepp, født i juni 13. Koser meg også, og pynter og ordner likevel. Men sånn gjennomført tema har jeg venta litt med![]()
Syns det er helt topp at man orker å gjøre det fra starten av og!Okei. okt 13 her
Er nok sikkert det som er mest normalt![]()
Så gøy daÅh enda bedreher blir det opp tidlig for å reise til kongeparken
blir nok kos da
å fikk sove til 10 i dag
![]()
Det er såJa...syykt å tenke på!! Herlig<3<3
Hørtes deilig utJa hadde tacograteng til sen lunsj, som da var middag til kidsa og biff til middag på kvelden.
Ja, 1 gang på meg bareGuttungen og mannen var oppi 3 ganger
![]()
JaEr det fra boob??
Hehe det var jeg å på i 2005Så gøy dader har jeg bare vært en gang, og det var på russelandstreff
moro der?
![]()
Ja hun likte jeg ogJa, men er ikke fan av Tommy heller så han kunne røket han og. Celine imponerte![]()
TakktakkLykke til![]()
Jeg var i 2009Hehe det var jeg å på i 2005![]()
Ja det er morro![]()
Joda hihiSyns det er helt topp at man orker å gjøre det fra starten av og!
Ja tenk det! Helt utroligTenk at det allerede har blitt født 3 små november barn <3 å de er alle tre sterke <3
Haha så absoluttJeg var i 2009litt annerledes enn en familietur dit regner jeg med
hehe
JaJa tenk det! Helt utroliggodt det har gått så bra
må si jeg håper lille holder seg der inne en stund til enda
![]()
Så gøyHaha så absolutt![]()
![]()
Å i morgen får vi alt gratis ådet er hvertfall ikke feil
![]()
Familie dag med jobben til sambo![]()