Dowten abbyHøres ut som en god plan. Ka serie?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dowten abbyHøres ut som en god plan. Ka serie?
Ikke santAbsolutt ikke! Hller ikke Tommy eller Martin.. Føler jege r litt streng.. Men mamma er fra midtvesten i USA og jeg har hørt min den country i oppveksten, så har vel et sterkere forhold til musikken enn jeg trodde![]()
Ja gjett om jeg skal, de får ikke over 500,- av meg uten at jeg får varenDet mp du følge opp ja!
Ok, syns den er god jegJeg bruker pose jeg å![]()
Ja det skal jegJa virkelignei da må du følge det opp
Det var godt jaDet er godt da![]()
JaIkke santdeilig da
![]()
Dowten abbyble til at jeg tegnet. Er kjempe trøtt, så finner nok senga etter hvert
![]()
Nei det nytter ikkeKan ikke lese gjennom alt neihehe...
Sånn blir det vel desverre jaaa...
Flere som har biff ja. Namme![]()
Fulgte ikke med noe ark i pakken heller:-/ sendte Mail med en gang, men hvis jeg ikke får svar så ringer jeg på mandag. På barnas hus er den kjøpt. Alt det andre var jo der.Hm. stod ikke noe om at det var kolli 1 av 2??
Hvor bestilt fra?
Ville sendt de en mail elr ringt.
Ja den er såOk, syns den er god jeg![]()
Så søt den var![]()
Åh enda bedreJanå har mannen fått sove to dager så da satser jeg på at det er min sovedag i morgen
hehe
Å det er jo hvertfall ett plussJa sant, veldig praktisk med mørkeblå syns jegog lillesøster kan jo arve
![]()
Nei det nytter ikke
Ja, hadde dere og?blitt noe bading i dag?
![]()
Har ikke hatt tema før det inviteres til barnebursdag egentlig.Hvor gamle er de?
Her begynte jeg rett på temabursdager.
Guttungen sin 1årsdag var ole brumm.
2års dagen blir blekkulf.
Har også hatt div. temabursdager for bonussønn. Star wars, turtles etc.
Det blir en enkel rund sjokoladekake med lag av smørkrem inni. Trekkes i marshmallows fondant som farges blå. Lager figurer og pynt både i fondant og marsipan rundt og oppå.
Fulgte ikke med noe ark i pakken heller:-/ sendte Mail med en gang, men hvis jeg ikke får svar så ringer jeg på mandag. På barnas hus er den kjøpt. Alt det andre var jo der.
Har ikke hatt tema før det inviteres til barnebursdag egentlig.
Eldste blir 6 nå og snuppa er 2
Høres ut som en flott kake![]()
Tenk at det allerede har blitt født 3 små november barn <3 å de er alle tre sterke <3