Ja den har vært superHøres ut som en flott dag og kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den har vært superHøres ut som en flott dag og kveld![]()
Så rart :/ kansje de har det .. Eller kansje den kommer senere? At de ikke hadde den inne da?Fikk pakke i posten i dag, bestilte masse ulltøy til ungene og ammebh i ull til meg. Alt til ungene lå i pakka men ikke ammebhenhar de glemt å legge den i tro?
![]()
Ja den har vært veldig braFor en herlig dag da![]()
![]()
Det må jo være det besteJa den har vært veldig braog i tillegg sov guttungen til halv ti i dag og sovna fort til kvelden
![]()
Ja det var nydeligDet er å godt da![]()
Men fikk pakkeseddel på Mail og der sto den og:S og fulgte ikke med noe mer pakkeseddel heller. Merkelig. Sendte Mail, men vet ikke om den kom rett. Kosta over 500,- så den SKAL jeg haSå rart :/ kansje de har det .. Eller kansje den kommer senere? At de ikke hadde den inne da?
Ja det er godtDet må jo være det beste![]()
![]()
Absolutt ikke! Hller ikke Tommy eller Martin.. Føler jege r litt streng.. Men mamma er fra midtvesten i USA og jeg har hørt min den country i oppveksten, så har vel et sterkere forhold til musikken enn jeg troddeJa han var flinksyns ikke hun som sang Dolly Parton nå var like flink.
Jeg syns iallefall detHehehjo det er helt sant det
det enkle er ofte det beste
![]()
![]()
Det mp du følge opp ja!Men fikk pakkeseddel på Mail og der sto den og:S og fulgte ikke med noe mer pakkeseddel heller. Merkelig. Sendte Mail, men vet ikke om den kom rett. Kosta over 500,- så den SKAL jeg ha![]()
Hva er planene for bursdagen så langt daGleder meg veldig til å lage i stand til bursdagmen her er det ikke før i starten av januar
eller sambo i desember da men da blir det nok bare kake
![]()
Haha så kule de varDet var jo lurt! Ellers kan du kjøpe sånne her
![]()
Vi ser skal vi danse.hva skal dere se på i kveld?
Temabursdager er fantastisk gøy ja!!Elsker å lage temabursdagTo år siden var det Piratfest
I fjor var det Trash Pack bursdag
Kaka var en søppelhaug og laga søle/gjørmepudding
Skikkelig gøy!
Gubben ser film. Vurdere å finne frem nettbrettet å se serie på detVi ser skal vi danse.
Gjør du rett iHoppa over noen sider med skravling![]()
Kor stor er han?skal jeg bestille 86 eller 92 i vinterdress til lillegutt??![]()
Hva strikkes på nå?Strikke litt![]()
Jeg bruker pose jeg åJa det var nydeligogså så lettvint egentlig. Nå bruker vi alltid pose-bernais da. Lager du fra bunn?
Bare synd biff er så dyrt..
På hvaveldig mett nå![]()