Da passet jo disse helt supertYes for blekkulf ballonger finnes ikkeOg de med sjødyr og andre blekkspruter jeg har sett har kostet alt for mye.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da passet jo disse helt supertYes for blekkulf ballonger finnes ikkeOg de med sjødyr og andre blekkspruter jeg har sett har kostet alt for mye.
Ja, det er innmari koselig. De er visst kjærester og, sier de :OSå kjekt at de leker så godt sammen damine har ikke hatt noen så de er litt masete å sure
![]()
Men de koser seg med barnetv nå![]()
Er deilig med en rolig dag da når formen ikke er på topphåper det hjalp på litt
![]()
HeheJa jeg bør. For her er alle veldig våkne og klar for vin og biff![]()
Ååh der var det masse gøy å lese
Nååh så søte daJa, det er innmari koselig. De er visst kjærester og, sier de :O![]()
Nå er det film og lørdagsgodt, og jeg heller litt. Blir vel mer skravling senere tror jeg![]()
Takk for detKos dere masse på hyttetur da![]()
Høres veldig behagelig ut egentlig - varm dusj, koseklær/pysj og sofaHehe jeg stemmer for andre planerkjekkere det
men godt når det er gjort å
![]()
Nå er jeg ferdig å nydusja å klar for en rolig kveld i sofaen![]()
Det gjør de helt klartDa passet jo disse helt supert![]()
Ja ka har dere som tilbehør?Hehejeg er å klar for biff
![]()
magen min hvertfall
![]()
![]()
Min søster som sendte meg mms i sted. Hun har kjøpt alle disse til han. Fant de på fretex i OsloÅåh der var det masse gøy å lese![]()
Krysser fingrene for en rolig natt jaå en rolig kveld
Det var sykt deilig åHøres veldig behagelig ut egentlig - varm dusj, koseklær/pysj og sofa
Akkurat nå frister det mer enn å dra avgårde, men blir nok bra når vi kommer frem ^-^
Blir det film/serie eller tegning?
DeiligDa var ungene i seng![]()
Jeg åHåper detHos deg også
![]()
OjMin søster som sendte meg mms i sted. Hun har kjøpt alle disse til han. Fant de på fretex i Oslo![]()
Deiligher er en av de i seng
han andre er på sykkeltur med sambo
![]()
I dag blir det enkeltJa ka har dere som tilbehør?
Yes hun er verdens beste!<3Ojså snillt av henne da
![]()
![]()
Hørtes veldig godt ut syns jeg!I dag blir det enkelt
Potetbåter, stekt sopp og løk å bernaise
Orker ikke noe styrhehe