Skravletråd

Ja, hehe det kan du si.
Vi er på hytta til et vennepar;)
Der da?
Så koselig! Være over til i mårra da eller? Vi bare slapper av vi. Småpjusk i formen så hat tatt det ganske med ro egentlig. Og vært skikkelig møkkvær i hele dag, så har vært skikkelig sløvedag:)

Har kommet i gang med klesvask å vask av bad nå :) kjekt med to bad helt til de må vaskes :eek: :p
Hehe, du sier noe! :p her høres to bad deilig ut, har bare ett. Men det var den vaskingen ja :D burde vasket badet jeg og.

Bra lørdag det da:D Hehe:)
Her har gutten min leka med nabojenta i hele dag! At dem ikke blir lei hverandre, sier nå jeg.. :D men koselig er det da:)
Egentlig bare slappa av idsg vi. Vært pjusk i formen, så har heldigvis hatt mye ledig tid til å gjøre ingenting :P
Så kjekt at de leker så godt sammen da :D mine har ikke hatt noen så de er litt masete å sure :p
Men de koser seg med barnetv nå :)

Er deilig med en rolig dag da når formen ikke er på topp :( håper det hjalp på litt :)

Hehe, du sier noe! :p her høres to bad deilig ut, har bare ett. Men det var den vaskingen ja :D burde vasket badet jeg og.
Hehe :p er bare den lille tiden der jeg savner p ha 1 :p hehe men ellers er jeg veldig glad for to :)
Men nå er det gjort å heldivis kom sambo å vasket gulvet på det siste badet :)

Orket ikke lese igjennom alt: Håper dere har hatt en bra lørdag!

Vi har vært i Oslo, lunsj hos onklene til mannen (er gifte homofile, sammen i ørten år) så kaffe hos ei venninne som gav oss deres brukte tvillingvogn. :)

Kjente jeg ikke orket lage middag, så ble drive thru på MacDonalds og spise foran TV. Har ikke kjøpt lørdagsgodt heller (huff da...) så ble noen love hearts og mikropopkorn på de ;)

Nå kjenner jeg på at jeg er svært sliten og mannen har en sånn lydsensitiv dag dvs at han er svært irritabel på alt av lyd. Flott med to unger som krangler. Topp stemning her med andre ord :P

Vi har vært i Oslo, lunsj hos onklene til mannen (er gifte homofile, sammen i ørten år) så kaffe hos ei venninne som gav oss deres brukte tvillingvogn. :)

Kjente jeg ikke orket lage middag, så ble drive thru på MacDonalds og spise foran TV. Har ikke kjøpt lørdagsgodt heller (huff da...) så ble noen love hearts og mikropopkorn på de ;)

Nå kjenner jeg på at jeg er svært sliten og mannen har en sånn lydsensitiv dag dvs at han er svært irritabel på alt av lyd. Flott med to unger som krangler. Topp stemning her med andre ord :P
Vis det er noen trøst så er ikke stemningen på topp her heller :p

Snaaaaart senker roen seg :) håper håper lillegutt slipper unna omgangssyken så det blir en god og rolig natt :)

Så koselig! Være over til i mårra da eller? Vi bare slapper av vi. Småpjusk i formen så hat tatt det ganske med ro egentlig. Og vært skikkelig møkkvær i hele dag, så har vært skikkelig sløvedag:)

Det skal vi. Reiser ut på dagen i morgen engang:)

Nå kjenner jeg på at jeg er svært sliten og mannen har en sånn lydsensitiv dag dvs at han er svært irritabel på alt av lyd. Flott med to unger som krangler. Topp stemning her med andre ord :p

Ikke alltid stemingen kan være på topp heller:)
Hold ut og satse på bedre stemning i morgen:D

Back
Topp